۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۰
پست بانک در ۱۱۰ روستای استان بوشهر خدمات مستقیم به فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان ارائه می دهد
در گفت و گو با بازار مطرح شد:

پست بانک در ۱۱۰ روستای استان بوشهر خدمات مستقیم به فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان ارائه می دهد

بوشهر- دشتی مدیر پست بانک استان بوشهر گفت: پست بانک در ۱۱۰ روستای استان، خدمات مستقیم به فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان ارائه می دهد که راه اندازی 120 دستگاه خودپرداز و کش‌لس بخشی از این خدمات است.

حمید دشتی در حاشیه نشست با مسئولان استان بوشهر در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار داشت: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام سال " جهش تولید با مشارکت مردم" نامگذاری شده که نقش بانک‌ها در تحقق شعار سال غیر قابل انکار است.

وی افزود: پست بانک در ارائه تسهیلات به کارآفرینان استان اقدامات خوبی در استان بوشهر انجام داده که اکنون با گسترش خدمات خود، در این راستا تلاش می کند.

مدیر امور شعب پست‌بانک استان بوشهر خاطر نشان کرد: اخیرا 120 دستگاه خودپرداز و کش‌لس با هدف دسترسی مردم مناطق محروم و کمتر توسعه‌یافته استان به خدمات بانکی در روستا ها نصب شده است.

دشتی در تشریح جزییات این اقدام گفت: تیم‌های کارشناسی این مدیریت با در نظر گرفتن موقعیت تمامی روستاهای استان، مکان‌یابی دقیق، اولویت بندی‌های جمعیت و مکان روستاها، دستگاه‌های خودپرداز و کش‌لس را در ایده آل ترین مکان برای بهره برداری عموم نصب کرده اند.

وی اظهار داشت: با انجام این خدمت علاوه بر تامین رفاه مردم و جلوگیری از ترددهای غیرضروری روستاییان به شهر، پست‌بانک ایران به‌عنوان بانک تخصصی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و همچنین بانک توسعه‌ای در روستاها، با تامین سرمایه‌های مورد نیاز برای این مناطق، در توسعه فعالیت‌های دانش‌ بنیان، رونق تولید و کسب‌وکارهای خرد مناطق محروم و دورافتاده سهیم است.

دشتی تصریح کرد: ایجاد اشتغال به‌صورت مستقیم، تسهیل در خدمت‌رسانی به مردم با انجام امور بانکی، رونق کسب‌ و کار، فروش محصولات کشاورزان، توسعه خدمات بانکداری و مالی به‌صورت برخط ( آنلاین) در مناطق دورافتاده، ایجاد زمینه‌های اشتغال، رونق اقتصادی و کاهش هزینه‌های رفت‌وآمد از جمله مزیت های حضور پست بانک در روستا است.

وی اضافه کرد: مدیریت شعب پست بانک استان بوشهر با استقرار بیش از 110 باجه بانکی در روستاهای استان در حال ارائه خدمات به مردم شریف استان بوشهر است.

کد خبر: ۲۸۵٬۲۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha