۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۶
پیاده‌سازی ساختار مجازی در فرآیند حمل‌ و نقل  صنایع کاشی و سرامیک یزد
مدیر کل راهداری یزد خبر داد؛

پیاده‌سازی ساختار مجازی در فرآیند حمل‌ و نقل صنایع کاشی و سرامیک یزد

یزد- رستگاری، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد از آغاز عملیات اجرایی ساختار اعلام بار مجازی در فرآیند حمل‌ و نقل در صنایع کاشی و سرامیک استان یزد به صورت رسمی خبر داد.

محمد رستگاری در گفت و گو با خبرنگار بازار پیاده‌سازی ساختار مجازی در فرایند حمل‌ونقل در صنایع کاشی و سرامیک را تحولی بزرگ دانست و افزود: مهم‌ترین دستاورد طرح نامبرده که پس از دو سال برنامه‌ریزی و کار کارشناسی قابلیت اجرا یافت، برقراری عدالت بین رانندگان و رضایت کامل آنان، سهولت و چابک سازی در امر حمل‌ونقل برای همه ارکان فعال در این حوزه است.

وی اضافه کرد: هوشمند سازی و مجازی‌سازی فرآیند حمل‌ونقل کالا یکی از سیاست‌های اصلی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد است که طی سال‌های اخیر این مهم در شهرستان‌های ابرکوه، مروست، بافق و معادن متمرکز بخش ندوشن اجرا، مراحل آزمون‌وخطا را پشت سر گذاشته و پس از تست‌های اولیه به تکامل مطلوب رسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد، افزود: با توجه به حواشی متعدد حاکم بر ساختار حمل‌ونقل محمولات کاشی و سرامیک، برنامه‌ریزی‌های مختلف جهت اجرای این طرح در صنایع نامبرده نیز در دستور کار مجموعه راهداری قرار گرفت که به لطف خدا پس از انجام هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های اجرایی مرتبط، تشکل‌های صنفی و واحدهای تولیدی، طرح ساختاری اعلام بار مجازی از تاریخ ۹ اردیبهشت‌ماه سال جاری در رابطه با حمل محمولات کاشی و سرامیک سراسر استان پیاده‌سازی شد.

رستگاری با بیان اینکه در اولین روز اجرا بیش از هزار و ۱۰۰ بارنامه برای محمولات کاشی و سرامیک استان مبتنی بر سامانه هوشمند صادر شد، اذعان کرد: همزمان با آغاز اجرای این طرح، فعالان حوزه حمل‌ونقل و شرکت نرم‌افزاری سازنده و کنترل کننده این سامانه نیز آماده‌باش بودند تا در صورت وجود هرگونه نقص و ایجاد اختلال، به سرعت مشکل را برطرف کنند که به لطف خداوند هیچ‌گونه مشکلی گزارش نشد.

وی با تشکر از شرکت واحدهای تولیدی، تشکل‌های صنفی حمل‌ونقل به‌ویژه انجمن و کانون رانندگان استان، شرکت‌های حمل‌ونقل، تصریح کرد: شفافیت، عدالت محوری و چابک سازی در فرآیند حمل‌ونقل از جمله مزایای طرح هوشمند سازی و مجازی‌سازی است که در حوزه حمل‌ونقل استان بروز کرده و منشأ برکات بسیاری خواهد شد.

کد خبر: ۲۸۵٬۰۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha