۱۷ تیر ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۲
توسعه دولت الکترونیک از فسادهای احتمالی در امور مالیاتی جلوگیری می‌کند
مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان:

توسعه دولت الکترونیک از فسادهای احتمالی در امور مالیاتی جلوگیری می‌کند

سمنان- مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان بابیان اینکه توسعه دولت الکترونیک از فسادهای احتمالی در امور مالیاتی جلوگیری می‌کند، گفت: وصول مالیات باید بر پایه اصول باشد و این رویه با تکیه‌بر دولت الکترونیک حاصل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار بازار، جواد انوری بعدازظهر سه‌شنبه در دیدار با معاونان اقتصادی و توسعه مدیریت استانداری سمنان به میزبانی دفتر خود ضمن بیان اینکه با تأکید بر لزوم ایجاد پایگاه اطلاعاتی کامل با فناوری‌های نو با تکیه‌بر دولت الکترونیک به شکل مطلوب در کشور اظهار داشت: با تحقق این امر مقوله فرار مالیاتی دیگر معنا نخواهد داشت.

وی بابیان اینکه وصول مالیات باید بر پایه اصول باشد و این رویه با تکیه‌بر دولت الکترونیک حاصل می‌شود، افزود: توسعه دولت الکترونیک از فسادهای احتمالی در امور مالیاتی جلوگیری می‌کند.

مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان با اشاره به اینکه اکنون ۳۰ مورد از خدمات در این حوزه مانند تسلیم اظهارنامه، فهرست‌ها، دستمزد کارکنان از طریق دولت الکترونیک‌ انجام می‌شود، تصریح کرد: ابلاغ‌ها در بخش‌های مختلف مالیاتی به‌صورت الکترونیکی انجام می‌شود.

انوری تداوم این رویه مثبت را در دستور کار دانست و گفت: توجه به بخشودگی جرائم در حوزه مالیاتی به‌صورت منظم و ابلاغ دستورالعمل‌هایی که به نفع صنعت و تولید باشد، در دستور کار است.

کد خبر: ۲۸٬۵۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha