۱۷ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۱
توسعه فرودگاه ها در گروی کاهش ظرفیت هواپیماها و افزایش تعداد پروازها
مشاور مدیرعامل شرکت فرودگاه های کشور مطرح کرد

توسعه فرودگاه ها در گروی کاهش ظرفیت هواپیماها و افزایش تعداد پروازها

رامسر- مشاور مدیرعامل شرکت فرودگاه های کشور با اشاره به اینکه فرودگاه های کشور به هواپیماهایی با ظرفیت زیر ۱۰۰ صندلی نیازمند است نه بوئینگ و ایرباس، گفت: برای توسعه فرودگاه ها باید ظرفیت هواپیماها کاهش و تعداد پروازها افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار بازار، آرمان بیات عصر سه شنبه در سمینار هوانوردی عمومی در هتل رامسر با اشاره به اینکه صنعت هوانوردی عمومی برگ برنده حیات فرودگاه ها است، اظهار داشت: هوانوردی بهترین انتخاب برای سرمایه گذاران به شمار می رود.

وی با بیان اینکه هوانوردی عمومی جزو کسب و کارهای روبه رشد جهان است، اظهار داشت: امروزه فرودگاه های کشور به هواپیماهایی با ظرفیت های پایین و زیر ۱۰۰ نفر نیازمند است و سرمایه گذار می تواند با هواپیمای دربست به شمال سفر کند.

بیات با اظهار اینکه برای توسعه فرودگاه ها باید ظرفیت هواپیماها کاهش و تعداد پروازها افزایش یابد، گفت: هوانوردی عمومی سبب توسعه پروازهای غیربرنامه ای در فرودگاه می شود.

ارشاد حاتمی رئیس فرودگاه رامسر نیز با اشاره به انجام دو هزار و ۵۷۰ سورتی پرواز تفریحی و آموزشی طی یکسال گذشته در این فرودگاه اظهار داشت: مجتمع آموزشی تفریحی هواپیماهای فوق سبک رامسر در زمینی به مساحت بیش از هشت هزار مترمربع پیش بینی شده است.

وی اعتبار مورد نیاز تکمیل زیرساخت را ۱۶۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: فرودگاه رامسر بسترهای مناسبی برای ارتقای هوانوردی عمومی دارد.

کد خبر: ۲۸٬۵۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha