۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۳
تعیین تکلیف تعهدات ساینا S دوگانه سوز

تعیین تکلیف تعهدات ساینا S دوگانه سوز

سایپا اعلام کرد مشتریان ساینا S دوگانه سوز که زمان تحویل خودروشان در قرارداد گروه خودروسازی سایپا بهمن ماه ۱۴۰۲ بود، همین خودرو را مطابق قرارداد تحویل خواهند گرفت.

به گزارش بازار، مشتریان ساینا S دوگانه سوز که زمان تحویل خودروشان در قرارداد گروه خودروسازی سایپا بهمن ماه ۱۴۰۲ بود، همین خودرو، مطابق قرارداد و مهلت زمانی ۱۵ روزه برای تکمیل وجه با قیمت ۲۸۷ میلیون و ۴۸۶ هزار تومان به مشتریان تحویل داده خواهد شد.

دعوتنامه خودروی ساینا. اس دوگانه سوز که تحویل آنها بهمن و اسفندماه سال گذشته بود، تعیین تکلیف و این فرصت فراهم شد که مشتریان در صورت دلخواه، کوییک. اس با استاندارد ۸۵گانه و یا ساینا. اس با استاندارد ۸۵گانه را تحویل بگیرند.

به منظور تعیین تکلیف تعهدات خودروی ساینا. اس دوگانه سوز با موعد تحویل بهمن و اسفندماه سال ۱۴۰۲، ‌ دعوتنامه خودروهای کوییک. اس با استاندارد ۸۵گانه و ساینا. اس با استاندارد ۸۵گانه به صورت کاملا اختیاری ارسال شده و دعوتنامه خودرو ثبت نامی بر اساس قراداد مشتری ارسال می‌شود.

همچنین این فرصت فراهم شده است که ثبت‌نام کنندگان ساینا. اس دوگانه سوز که زمان تحویل خودروشان بهمن و اسفندماه ۱۴۰۲ است بر اساس پیشنهاد گروه خودروسازی سایپا، ‌ خودروهای کوییک. اس با استاندارد ۸۵گانه و یا ساینا. اس با استاندارد ۸۵گانه را تحویل بگیرند. بدین جهت مشتریان برای آنکه بخواهند طبق این دعوتنامه اقدام کنند، ‌ یک هفته مهلت برای تکمیل وجه دارند و زمان فاکتور خودرو، ‌ حداکثر یک هفته پس از واریز وجه است.

در این دعوتنامه قیمت کوییک. اس با استاندارد ۸۵گانه ۲۹۸ میلیون و ۸۸۴ هزار تومان و قیمت ساینا. اس با استاندارد ۸۵گانه حدود حدود ۳۴۰ میلیون و ۱۹۶ هزار تومان است.
لازم به ذکر است در صورتی که پذیرش مشتری مشمول سهم تورمی شود، ‌ مبلغ سهم تورمی از قیمت خودرو کسر خواهد شد.

کد خبر: ۲۸۴٬۹۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha