۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۸
رشد ۲۰۰ درصدی یزد در جذب سرمایه‌گذار خارجی
معاون اقتصادی استاندار یزد خبر داد؛

رشد ۲۰۰ درصدی یزد در جذب سرمایه‌گذار خارجی

یزد- شاه‌حسینی، معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استاندار یزد گفت: طی سالی که گذشت توانستیم ۲۰۰ درصد نسبت به سال‌های قبل در جلب سرمایه‌گذار خارجی موفق باشیم.

به گزارش خبرگزاری بازار به نقل از روابط‌عمومی استانداری یزد، محمدعلی شاه‌حسینی اظهار داشت: ششمین نمایشگاه توانمندی صادراتی کشورمان در قالب ایران اکسپو تا ۱۲ اردیبهشت‌ماه برپا شده و استان یزد از این ظرفیت برای عرضه توانمندی‌های صادراتی خود بهره گرفته است.

وی تصریح کرد: در این نمایشگاه سعی شده تا ظرفیت‌های صادراتی استان در حوزه‌های نساجی، کاشی و سرامیک و صنایع‌دستی در معرض دید گذاشته شود.

این مسئول گفت: غرفه استان یزد در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو ۲۰۲۴ در سالن شماره ۴۱ مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران میزبان بازدیدکنندگان است.

شاه‌حسینی افزود: سعی شد در این نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی استان را در ابعاد مختلف برای بازدیدکنندگان به‌ویژه برقراری تعامل و ارتباط با تجار بین‌المللی در معرض دید گذاشته شود و علاقه‌مندان می‌توانند از بخش‌های مختلف این نمایشگاه بازدید کرده و بیش از گذشته با ظرفیت‌های صادراتی استان یزد آشنا شوند.

تاکید بر سرمایه‌گذاری در حلقه‌های زنجیره‌های راهبردی ارزش

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد در ادامه رویکرد حضور استان یزد در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ را بدین شرح اعلام کرد: برپایی غرفه توانمندی‌های استان با تأکید بر سرمایه‌گذاری در حلقه‌های زنجیره‌های راهبردی ارزش، حمایت و معرفی شرکت‌های صادرکننده استان جهت برپایی غرفه در سالن‌های تخصصی و معرفی محصولات خود عنوتن کرد.

وی افزود: در این نمایشگاه همچنین برگزاری تور بازدید از نمایشگاه و انتقال تجربه برای بازرگانان جوان استان و برپایی پاویون تخصصی در حمایت از شرکت‌های کوچک و متوسط استان در سالن محصولات شیمیایی و پتروشیمی پیش‌بینی شده است.

کد خبر: ۲۸۴٬۶۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha