۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷
اجرت نگهداری گندم در سیلوهای استان گلستان ۷ سال بدون تغییر بوده است
رئیس اتاق بازرگانی گرگان:

اجرت نگهداری گندم در سیلوهای استان گلستان ۷ سال بدون تغییر بوده است

گرگان - رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گرگان گفت: اجرت نگهداری گندم در سیلوهای استان طی هفت سال اخیر تغییر نکرده است.

به گزارش خبرگزاری بازار به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی گرگان، علی‌محمد چوپانی در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان گلستان اظهار کرد: بیش از هفت سال است که اجرت نگهداری گندم در سیلوها، افزایشی نداشته است.

وی با بیان این که قراردادها از تهران به شهرستان تحمیل می شود، گفت: در بند «ث» ماده ۱۱ قانون بهبود مستمر فضای کسب و کار به ارائه پیشنهاد در مورد قراردادهای دستگاه‌های اجرائی با فعالان اقتصادی بخشهای خصوصی و تعاونی به منظور ایجاد تراضی و منع تحمیل شرایط ناعادلانه به طرف مقابل در این قراردادها اشاره شده است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گرگان افزود: کارخانجات آجر در استان به دلیل قطع دوره ای گاز دچار مشکل شده اند که می بایست مورد بررسی قرار گیرد.

چوپانی به اهمیت ظرفیت ریل اینچه برون اشاره کرد و افزود: متاسفانه طی این سال ها اتفاق مثبتی در این خط ریلی رخ نداده است، اتصال این راه آهن از طریق آزادشهر و گنبد کاووس به شاهرود و در نهایت جنوب کشور، می تواند موجب رونق در این کوریدور شود.

کد خبر: ۲٬۸۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha