۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۷
۲۰ واحد تولیدی صادرات‌محور استان بوشهر در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ شرکت دارند
در گفت و گو با بازار مطرح شد:

۲۰ واحد تولیدی صادرات‌محور استان بوشهر در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ شرکت دارند

بوشهر- باستین معاون اقتصادی استاندار بوشهر گفت: ۲۰ واحد تولیدی صادرات‌محور استان بوشهر در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ شرکت دارند.

علی باستین در حاشیه بازدید از نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار داشت: امروز هشتم اردیبهشتت، افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران است که در این نمایشگاه، شرکت ها و تولیدکنندگان از ۷۰ کشور جهان شرکت دارند و شرکت های بوشهری نیز با کیفیت خوبی در این نمایشگاه حضور پیدا کرده اند.

وی افزود: ۲۰ واحد تولیدی و فعال اقتصادی بویژه در حوزه صادرات‌ محور از استان بوشهر در این نمایشگاه مشارکت دارند.

معاون امور اقتصادی استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: از نکات مهم این نمایشگاه، حضور استان بوشهر در توسعه زنجیره ارزش محصولات راهبردی از جمله آبزیان و خرماست.

باستین تصریح کرد: در دو سال اخیر در تکمیل زنجیره ارزش محصولات راهبردی اقدامات ارزشمندی در استان انجام شده و امیدوارم با تداوم این روند شاهد بهبود تولید و اشتغال باشیم.

وی اضافه کرد: از تجار و بازرگانان استان بوشهر می خواهم که ضمن ارائه توانمندی های استان بوشهر، از توانمندی های سایر کشورها نیز بازدید و از نقاط قوت آنها نهایت بهره را ببرند.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر ابراز داشت: برپایی نشست های دوجانبه با شرکت های داخلی و خارجی از دستاوردهای این نمایشگاه است.

وی یادآور شد: سال گذشته، در حاشیه این نمایشگاه با هیات اقتصادی روسیه نشست هایی برگزار و یک هیات اقتصادی و بازرگانی نیز از بوشهر به روسیه اعزام و در ارتباط با تبادل تولیدات، رایزنی خوبی انجام شد.

کد خبر: ۲۸۴٬۴۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha