۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۴
رزرو تور آنتالیا پرواز مستقیم از لحظه آخر؛ این چالش را حل شده بدانید

رزرو تور آنتالیا پرواز مستقیم از لحظه آخر؛ این چالش را حل شده بدانید

پرواز مستقیم به آنتالیا آسان گیر نمی‌آید! در حال حاضر بسیاری از آژانس‌ها این تور را به صورت مستقیم برگزار نمی‌کنند و این دغدغه بیشتر مسافران آنتالیا شده است.

به گزارش بازار، پرواز مستقیم به آنتالیا آسان گیر نمی‌آید! در حال حاضر بسیاری از آژانس‌ها این تور را به صورت مستقیم برگزار نمی‌کنند و این دغدغه بیشتر مسافران آنتالیا شده است. در چنین حالتی هم مدت زمان زیادی در مسیر هستید و هم قیمت تور آنتالیا به شدت افزایش میابد؛ پس راه‌حل چیست و چه باید کرد؟ آیا آژانسی وجود دارد که این تور را با پرواز مستقیم ارائه دهد؟ بله؛ آژانس گردشگری لحظه آخر یکی از معدود مراکز معتبریست که تور آنتالیا پرواز مستقیم را با بهترین قیمت برگزار می‌کند. برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص این تور همراه ما باشید.

دشواری‌های رزرو تور آنتالیا با پرواز غیرمستقیم!

پیشنهاد می‌کنیم هرگز تور آنتالیا با پرواز غیرمستقیم را رزرو نکنید! در چنین حالتی چالش‌های زیادی سر راه شما خواهد بود که مهم‌ترین آن زمان و قیمت است. اصولا تورهایی که به مقصد آنتالیا به صورت غیرمستقیم برگزار می‌شوند توقفی در فرودگاه خواهند داشت که همین مسئله سبب می‌شود پرواز شما بسیار طولانی باشد و گاهی بین ۹ تا ۱۸ ساعت طول بکشد که بسیار خسته‌کننده است. از طرفی قیمت تور آنتالیا پرواز غیرمستقیم کمی بالاست! به ویژه اگر با ایرلاین‌های خارجی باشد که بیشتر افزایش میابد. پس به وقت و هزینه‌اش نمی‌ارزد. برای سفر به آنتالیا با تور و خلاصی از شر پروازهای غیرمستقیم دو راه بیشتر پیش روی شما نیست که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

رزرو تور آنتالیا زمینی یکی از راهکارهاییست که بیشتر افراد برای خلاص شدن از پرواز غیرمستقیم به آن پناه می‌برند. اما این راه هم دشواری‌های خاص خود را دارد. اولا که این تور اصولا خیلی کم برگزار می‌شود و دوما مدت زمان زیادی در مسیر هستید که بسیار خسته‌کننده خواهد بود. راه‌حل دوم رزرو تور آنتالیا با پرواز مستقیم از لحظه آخر است که در ادامه توضیح خواهیم داد.

تور آنتالیا با پرواز مستقیم لحظه آخر؛ بهترین و ساده‌ترین راه!

رزرو انواع تورهای آنتالیا لحظه آخری

آژانس گردشگری لحظه آخر در حال حاضر پکیجی روی سایت خود قرار داده است که با پرواز مستقیم و بدون دردسر و با مناسب‌ترین هزینه می‌توانید به آنتالیا سفر کنید و نهایت لذت را ببرید. این تور در چند تاریخ مختلف برگزار می‌شود که تاریخ‌های آن به شرح زیر است:

    • ۶ تا ۱۲ اردیبهشت

    • ۷ تا ۱۴ اردیبهشت

    • ۸ تا ۱۴ اردیبهشت

    • ۱۴ تا ۲۰ اردیبهشت

این تور با ایرلاین تیلوند برگزار می‌شود و شامل ۶ شب اقامت است. جالب است بدانید لحظه آخر این تور را به صورت نقد و اقساط برگزار می‌کند و چه چیزی از این بهتر؟ اگر با محدودیت بودجه هم مواجه باشید به راحتی می‌توانید از طریق رزرو اقساطی این تور را رزرو کرده و به آنتالیا سفر کنید. هتل‌های روی این تور بین ۳ تا ۵ ستاره هستند و می‌توانید هر یک را که می‌خواهید بنابر بودجه خود رزرو کنید؛ اما توجه کنید هر چقدر کیفیت هتل شما بالاتر باشد هزینه بیشتری را بابت رزرو تور باید پرداخت کنید.

شرایط رزرو تور آنتالیا پرواز مستقیم به صورت اقساطی

اگر قصد دارید تور آنتالیا پرواز مستقیم را به صورت اقساطی رزرو کنید باید بگوییم شرایط سختی پیش روی شما نیست. برای رزرو این تور باید در زمان رزرو ۳۰ تا ۵۰% مبلغ کل تور را پرداخت نمایید و باقی مبلغ را قسط‌بندی کنید. از دیگر شرایط رزرو ارائه چک صیادی است. یک چک صیادی به ازای مبلغ کل تور باید ارائه دهید و پس از آن به ازای هر ماه یک چک صیادی دیگر باید به آژانس مدنظر بدهید. به همین راحتی می‌توانید تور دلخواه خود را رزرو کنید.

برای رزرو تور آنتالیا با پرواز مستقیم به چه مدارکی نیاز دارید؟

از آنجایی که برای سفر به ترکیه نیازی به دریافت ویزا نیست؛ پس برای شرکت در این تور نیازی نیست ویزا ارائه دهید. تنها مدارکی که باید به آژانس ارائه دهید پاسپورت با حداقل ۷ ماه اعتبار و مدارک شناسایی است. به همین راحتی می‌توانید این تور را رزرو کنید بدون اینکه مراحل سختی را طی کنید.

خدمات تور پرواز مستقیم آنتالیا لحظه آخر چیست؟

خدمات تور آنتالیا با پرواز مستقیم در لحظه آخر

قبل از هر چیزی بگوییم قیمت تور آنتالیا پرواز مستقیم لحظه آخر مناسب‌تر از تورهایی با پرواز غیرمستقیم است پس سفر با پرواز غیرمستقیم که هم زمان شما را هدر می‌دهد و هم بودجه‌تان را کاری چندان منطقی نخواهد بود. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم با پکیجی که لحظه آخر در این خصوص برگزار می‌کند سفری با پرواز مستقیم به آنتالیا را تجربه کنید. خدمات تور پرواز مستقیم آنتالیا به شرح زیر است:

    • بلیط رفت و برگشت

    • اقامت در هتل

    • ترانسفر فرودگاهی

    • بیمه مسافرتی

    • تور لیدر فارسی زبان برای تورهای خارجی

    • استقبال فرودگاهی

قبل از رزرو تور می‌توانید از خدمات مشاوره رایگان هم برخوردار شوید. به منظور رزرو این تور به سایت گردشگری لحظه آخر مراجعه نمایید

کد خبر: ۲۸۴٬۱۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha