۱۷ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۲
نماینده کمیسیون صنایع و معادن در کمیسیون اصل ۹۰ مشخص شد

نماینده کمیسیون صنایع و معادن در کمیسیون اصل ۹۰ مشخص شد

اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس، مهدی طاهری را به عنوان نماینده خود در کمیسیون اصل ۹۰ تعیین کردند.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس در نشست امروز (سه شنبه ۱۷تیر) خود نماینده این کمیسیون در کمیسیون اصل نود را مشخص کردند.

بر اساس اکثریت آراء اعضای کمیسیون صنایع و معادن مهدی طاهری به عنوان نماینده این کمیسیون در کمیسیون اصل ۹۰ مجلس انتخاب شد.

همچنین فرهاد طهماسبی و اله ویردی دهقانی بعنوان نمایندگان کمیسیون صنایع و معادن جهت عضویت در شورای عالی معادن تعیین و جهت انتخاب یک نفر از بین آنها، به صحن معرفی خواهند شد.

براساس این گزارش روح اله عباسپور و روح اله ایزدخواه برای عضویت در شورای رقابت  جهت تعیین یک نفر از بین دو نفر، به صحن معرفی خواهند شد.

همچنین جهت شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی، بر اساس آیین نامه،   عزت الله اکبری رئیس کمیسیون صنایع و معادن بعنوان عضو شورای مذکور معرفی خواهند شد.

براساس رای اعضای کمیسیون صنایع و معادن علی اکبر کریمی و عبدالناصر درخشان برای عضویت در شورای عالی صنایع دریایی توسط کمیسیون صنایع و معادن انتخاب و جهت تعیین یکی از آنها به صحن معرفی خواهند شد.

براساس این گزارش جهت کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، سید جواد حسینی کیا و فرهاد طهماسبی توسط کمیسیون صنایع ومعادن انتخاب و جهت تعیین یک نفر از افراد مذکور به صحن معرفی خواهند شد.

همچنین جهت هیات مقررات زدایی و تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار، مهدی عسگری و روح الله درخشان توسط کمیسیون صنایع ومعادن انتخاب و جهت تعیین یکی از آنها توسط مجلس، معرفی خواهند شد.

براساس رای اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس برای شورای عالی استاندارد یوسف داودی، روح الله ایزدخواه، حجت الله فیروزی  و معصومه پاشایی بهرام جهت انتخاب دو نفر از آنها در صحن، انتخاب و به مجلس معرفی شدند.

براساس این گزارش جهت عضویت در شورای اجرای فناوری اطلاعات مهدی طاهری و معصومه پاشایی بهرام جهت انتخاب یکی از دونفر، توسط این کمیسیون تعیین و به مجلس معرفی خواهند شد.

 همچنین جهت عضویت در شورای عالی فضایی، رضا تقی پور و لطف الله سیاهکلی توسط کمیسیون انتخاب و جهت تعیین یکی از دونفر، به مجلس معرفی خواهند ش

کد خبر: ۲۸٬۳۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha