۱۷ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۷
۴۴ واحد صنفی متخلف در زنجان پلمب شدند/ پلمب کارگزاری مفید
فرماندار زنجان:

۴۴ واحد صنفی متخلف در زنجان پلمب شدند/ پلمب کارگزاری مفید

زنجان- عسگری، فرماندار زنجان، با بیان اینکه یک هزار و ۲۵۱ مورد بازرسی از اماکن عمومی استان انجام گرفته است، گفت: در این خصوص ۴۴ واحد صنفی پلمب شده است.

رضا عسگری در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه زنجان در خصوص بیماری کرونا در وضعیت هشدار دارد، گفت: در این زمینه از اول تیرماه تا ۱۶ تیر بیش از پنج هزار و ۳۴۶ مورد بازرسی از مراکز عرضه و طبخ مواد غذایی در زنجان صورت گرفته است.

وی اظهار کرد: همچنین یک هزار و ۲۵۱ مورد هم بازرسی از اماکن عمومی انجام گرفته است که در این خصوص ۴۴ واحد صنفی پلمب شده است.

فرماندار زنجان گفت: خوشبختانه با بازرسی های انجام شده بیش از ۷۳.۵۳ درصد واحدهای صنفی و اماکن عرضه مواد غذایی بهداشت فردی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کردند.

عسگری تاکید کرد: در اماکن عمومی ۸۷.۱۱ درصد مردم پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنند.

وی به فعالیت کارگزاری های بورس در زنجان اشاره کرد و یاد آورشد: به علت عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی واحد کارگزاری مفید در زنجان پلمب شد و به سایر کارگزاری ها تذکر داده شده است.

فرماندار زنجان تصریح کرد: متاسفانه در زنجان دفاتر پیشخوان فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نمی کنند و براساس بررسی ها ۳۹.۵ درصد دفاتر پیخوان در زنجان پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنند.

عسگری با بیان اینکه کارگزاری‌های بورس زیرساخت لازم برای ارائه خدمات غیر حضوری را دارند، گفت: متاسفانه از این فرصت استفاده  نمی شود.

کد خبر: ۲۸٬۳۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha