۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۷
۱۴ برنامه تعمیراتی در نیروگاه نکا تهیه و اجرا شد
مدیرعامل نیروی برق نکا:

۱۴ برنامه تعمیراتی در نیروگاه نکا تهیه و اجرا شد

نکا- ادبی، مدیرعامل شرکت نیروی برق نکا از تهیه و اجرای ۱۴ برنامه تعمیراتی برای تامین و تولید برق در این نیروگاه خبر داد.

نوراله ادبی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با اشاره به فرایند زمانی تعمیراتی اساسی در واحدهای نیروگاهی گفت: عمده مصرف برق در تابستان است و باید واحدهای نیروگاهی را برای تولید در پیک بار برق آماده کنیم ازاین رو آماده سازی واحدها در نیمه دوم سال انجام می شود.

وی با اظهار این که هفت واحد نیروگاهی در نکا وجود دارد از تهیه ۱۴ برنامه تعمیراتی واحدها خبر داد و گفت: تاکنون ۱۰ برنامه پایان یافت و سه برنامه در دست اجرا است که تعمیرات اساسی واحد شماره یک نیز در دست اقدام است.

مدیرعامل نیروی برق نکا با عنوان اینکه مشکلی برای تامین و تولید برق شبکه های سراسری نداریم، درباره ظرفیت تولید گفت: مصرف استان مازندران در ایام پیک بالا است و سال قبل پنج هزار و ۳۰۰ مگاوات در دوران پیک روبرو بودیم و با ناترازی در استان مواجه هستیم.

وی با اظهار اینکه بخشی از برق مورد نیاز استان از طریق استان های دیگر تامین می شود، گفت: خوشبختانه سال گذشته طرح های خوبی برای صرفه جویی در مصرف آب صورت گرفته است.

ادبی گفت: همچنین برای اولین توانستیم در نیروگاه واحد بخار افزایش تولید داشته باشیم و در مجموع بیش از هشت میلیارد کیلووات ساعت انرژی در نیروگاه تولید شده است.

کد خبر: ۲۸۳٬۳۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha