۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۵
یک هزار شرکت دانش بنیان کشور در حوزه وزارت نیرو فعال هستند
 معاون وزیر نیرو:

یک هزار شرکت دانش بنیان کشور در حوزه وزارت نیرو فعال هستند

زنجان- معاون منابع انسانی وزیر نیرو گفت: از حدود ۱۰ هزار شرکت دانش بنیان فعال در کشور بیش از یک هزار شرکت در حوزه وزارت نیرو فعال هستند که زمینه‌ساز فعالیت ۸۰ درصد از این شرکت ها در حوزه برق است.

به گزارش خبرنگار بازار، مریم کارگر نجفی شامگاه شنبه در آیین تکریم و معارفه مدیران عامل شرکت برق منطقه ای زنجان در محل شرکت برق منطقه ای زنجان،با بیان اینکه رویکرد ما بهره گیری هر چه بیشتر از توان نخبگان در مجموعه های وزارت نیرو است،گفت: وزارت نیرو در حوزه نظام بهره وری طی ۲ سال گذشته رتبه برتر را در جشنواره شهید رجایی کسب کرده است.

وی ابراز کرد: در زمان حاضر از حدود ۱۰ هزار شرکت دانش بنیان فعال در کشور بیش از هزار شرکت در حوزه وزارت نیرو فعال هستند که زمینه فعالیت ۸۰ درصد از این شرکت ها نیز در حوزه برق است

معاون تحقیقات و منابع انسانی وزیر نیرو،از اخذ مجوز جذب یک هزار نخبه علمی در زیر مجموعه های وزارت نیرو خبر داد و گفت: در این راستا تا کنون ۶۰ نفر جذب شده اند و فرآیند جذب ۱۲۶ نفر نیز در حال انجام است..

کارگر نجفی تاکید کرد: وزارت نیرو در دولت سیزدهم توفیقات خوبی داشته و عمده این موفقیت در گذر از پیک تابستان ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ در حوزه آب و برق خود را نشان داد.

کد خبر: ۲۸۳٬۲۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha