۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۷
رمزارز «تتر» کاربردی تر شد
تلگرامتتر را برای پرداخت کاربرانش قبول کرد

رمزارز «تتر» کاربردی تر شد

پیام رسان تلگرام با انتشار بیانیه ای رسمی از پذیرش رمزارز تتر به عنوان ابزار پرداخت درون برنامه ای خود خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار؛ پیام رسان تلگرام با انتشار بیانیه ای رسمی از پذیرش رمزارز تتر به عنوان ابزار پرداخت درون برنامه ای خود خبر داد.

بنا بر اعلام تلگرام، کاربران این پیام رسان می توانند از این پس از رمرز ارز تتر برای انجام مبادلات مالی خود بر بستر شبکه بلاکچین TON استفاده نمایند. شبکه بلاکچین TON نخستین بار توسط تلگرام ساخته و به مشتریان عرضه شد. اما در حال حاضر، مدیریت آن به صورت منبع آزاد (Open Source) به توسعه دهندگان این بلاکچین واگذار شده است.

تلگرام معتقد است که با توجه به استفاده بیش از ۹۰۰ میلیون کاربر جهانی از این پیامرسان محبوب، استفاده از توکن های تتر به عنوان ابزار پرداخت، با استقبال زیادی روبرو شده و این اقدام، به توسعه شبکه بلاکچین TON نیز کمک خواهد کرد.

اما کاربران مایل به استفاده از تتر در شبکه پرداخت تلگرام، ابتدا می بایست کیف پول تلگرامی خود را ساخته و فعال نمایند. برای پیدا کردن این کیف پول باید به نوار ابزار جستجو در بالای اپلیکیشن تلگرام مراجعه نموده و قدام به ساخت آن نمایید.

سپس، برای دریافت و واریز تتر می توان از این کیف پول استفاده کرد. همچنین امکان خرید تتر برای کاربران تلگرام فراهم شده که این قابلیت نیز با استفاده از کیف پول رمزارزی پیام رسان امکان پذیر خواهد بود.

کد خبر: ۲۸۳٬۲۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha