۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۰
اقلام مشمول طرح کالابرگ الکترونیک متنوع شود
مدیرکل تعاون مازندران:

اقلام مشمول طرح کالابرگ الکترونیک متنوع شود

ساری- باقری، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: پیشنهاد دادیم تا اقلام مشمول کالابرگ الکترونیک از ۱۱ قلم بیشتر تا اقبال مردم برای خرید بیشتر شود.

علی باقری در گفت وگو با خبرنگار بازار با بیان این که طرح یارانه کالابرگ قرار است با شیوه های جدید ادامه کند، افزود: طرح فجرانه تا ۱۷ اردیبهشت ماه ادامه دارد.

وی بااشاره به استقبال خوب مردم از طرح کالابرگ الکترونیک تصریح کرد: روش های اجرای این طرح بازنگری می شود تا با اشکالات کمتر اجرایی شود.

وی با عنوان این که احتمال تغییر مبالغ و یارانه تشویقی وجود دارد، گفت: این طرح متناسب با تورم اجرا می شود و قطعا نسبت به تورم یارانه تشویقی نیز افزایش می یابد.

باقری با بیان این که درصد عمده ای دهک های یک تا هفتم مازندران مددجوی کمیته امداد و روستایی هستند، گفت: مزیت هایی برای شیوه های جدید اجرای طرح در نظر گرفته شده است.

مدیرکل تعاون مازندران یادآور شد: در طرح قبلی به ازای خرید اقلام در سوپرمارکت ها تا سقف ۱۱۵ هزار تومان یارانه تشویقی پرداخت می شود و از این رو در طرح جدید، اشکالات و نواقص قبلی بررسی و رفع می شود.

وی درباره افزایش گروه های مشمول طرح نیز گفت: احتمال افزایش گروه ها نیز وجود دارد و پیشنهاد دادیم برخی اقلام نیز به ۱۱ قلم کالای قبلی اضافه و تنوع بخشیده شود.

کد خبر: ۲۸۳٬۱۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha