۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۲
اولین کلینیک دندانپزشکی دیجیتال در خراسان جنوبی افتتاح شد

اولین کلینیک دندانپزشکی دیجیتال در خراسان جنوبی افتتاح شد

بیرجند- اولین کلینیک دندانپزشکی دیجیتال با حضور مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی و با سرمایه گذاری بخش خصوصی در استان به بهره برداری رسید.

به گزارش بازار، با حضور مرتضی ذاکریان مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان، آریافر مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان، اشرفی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سرمایه گذار بخش خصوصی اولین کلینیک دندانپزشکی دیجیتال در استان خراسان جنوبی به بهره برداری رسید.

مدیر کلینیک دندانپزشکی دیجیتال خراسان جنوبی در مراسم افتتاح این واحد اظهارکرد: استفاده از فناوری دیجیتال تحول عظیمی در تمام عرصه های علم به وجود آورده است.

محمودرضا سلجوقی با بیان اینکه پزشکی و دندانپزشکی دیجیتال، دقت و کیفیت درمان نهایی که دغدغه همیشگی پزشکان و دندانپزشکان بوده را به طور قابل توجهی افزایش می دهد، ادامه داد: تهیه مواد و تجهیزات، نصب و نگهداری دستگاه ها در مناطق دور از مرکز از جمله خراسان جنوبی همیشه چالش بوده است.

وی بیان داشت: ما در این مجموعه با ارتباط مستقیم با تولیدکنندگان و یا وارد کنندگان اصلی مواد و تجهیزات و در دسترس قرار دادن آنها برای همکاران از طریق وبسایتی جامع این مشکل را حل کرده ایم.

وی عنوان کرد: برای تحقیق، توسعه و بومی سازی مواد تجهیزات کادری مجرب را آموزش داده ایم تا بتوانیم از به روز ترین دستگاه های دیجیتالی خدمات با کیفیت به مردم استان ارائه کنیم.

دکتر سلجوقی افزود: در گذشته به دلیل نبود سیستم‌های دیجیتالی و نرم افزاری، ساخت روکش‌های دندانی، درمان‌های ارتودنسی، پروتزها و ایمپلنت به صورت عینی و دستی انجام می شد و ضمن صرف زمان از کیفیت کافی نیز برخوردار نبود.

وی گفت: هم اکنون با استفاده از نرم افزارهای نوین می‌توان در محیط دیجیتال با شبیه‌سازی، سرعت و دقت کار را به شکل مطلوبی بالا برد.

به گفته وی اولین کلینیک دندانپزشکی دیجیتال استان در راستای تحقق شعار سال که محور آن مشارکت مردم در اقتصاد است با نصب و راه‌اندازی دستگاه‌های اسکنر داخل دهانی، پرینترهای سه بعدی و توسعه کَدکَم (سیستم طراحی و ساخت پروتز دندانی به کمک رایانه )را بهره برداری رساندیم.

کد خبر: ۲۸۲٬۹۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha