۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۲
هواپیمای حامل رئیس جمهور در فرودگاه سمنان به زمین نشست
لحظاتی قبل؛

هواپیمای حامل رئیس جمهور در فرودگاه سمنان به زمین نشست

سمنان- لحظاتی قبل، حجت الاسلام رئیسی، رئیس جمهور ایران اسلامی در راس هیاتی وارد فرودگاه سمنان شد و مورد استقبال مقامات ارشد این استان قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار بازار، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران اسلامی در راس هیاتی متشکل از اعضای کابینه، مشاوران و معاونان رئیس جمهور و همچنین جمعی از معاونان وزرا صبح پنجشنبه وارد فرودگاه سمنان شد.

حجت الاسلام مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان و سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان برای استقبال از وی در فرودگاه حضور دارند.

این دومین سفر هیات دولت سیزدهم به استان سمنان بعد از سفر اول در آبان ماه ۱۴۰۰ است. قرار است رئیس جمهور لحظاتی دیگر با مردم استان سمنان چند کلامی صحبت کند و سپس فرودگاه سمنان را ترک نماید.

افتتاح نیروگاه سیکل ترکیبی و حضور در جشن احیای واحد های راکد در زمره محوری ترین برنامه های رئیس جمهور در این سفر است.

وی همچنین ساعت ۹ صبح در مسجد امام (ره) سمنان با مردم مرکز استان دیدار و در جمع آنها سخنرانی خواهد کرد. رئیس جمهور عصر امروز برنامه دیدار مردمی دیگر را در شاهرود خواهد داشت. این برنامه ساعت ۱۶ در استادیوم تختی برنامه ریزی شده است.

قرار است شورای اداری استان سمنان نیز با حضور رئیس جمهور برگزار شود.

جشن واگذاری زمین در قالب طرح جوانی جمعیت از دیگر برنامه های محوری سفر حجت الاسلام رئیسی به استان سمنان است. گفتنی است وزرای کابینه نیز به نمایندگی از رئیس جمهور در شهرستان های مختلف استان حضور خواهند داشت.

کد خبر: ۲۸۲٬۹۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha