۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۲
بیشترین تولید ناخالص داخلی استان سمنان مرتبط به «صنعت» است
وزیر صمت:

بیشترین تولید ناخالص داخلی استان سمنان مرتبط به «صنعت» است

سمنان- وزیر صنعت معدن و تجارت دولت سیزدهم گفت: بیشترین تولید ناخالص داخلی استان سمنان مرتبط به «صنعت» است لذا توجه به صنایع در این استان از برنامه‌های دولت است.

به گزارش خبرنگار بازار، عباس علی آبادی شامگاه یکشنبه پیش از جلسه با سرمایه گذاران استان سمنان و در جمع خبرنگاران به میزبانی اتاق بازرگانی سمنان ضمن اشاره به مزیت های قابل سرمایه گذاری استان سمنان، تاکید کرد: بیشترین تولید ناخالص داخلی استان سمنان به بخش صنعت باز می گردد.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین نیازهای صنایع استان سمنان انرژی و به خصوص آب است، تاکید کرد: از آنجا که سمنان ظرفیت های ویژه ای در بخش صنعت دارد می بایست سهم قابل توجه و بیشتری از انرژی را نیز داشته باشد.

وزیر صنعت معدن و تجارت کابینه سیزدهم با بیان اینکه در زمینه تامین انرژی مورد نیاز صنایع اقدامات خوبی در دولت سیزدهم صورت گرفته است، گفت: نیروگاه سیکل ترکیبی سمنان با راهبری وزارت صمت در دور اول سفر استانی پیگیری شد.

علی آبادی با بیان اینکه در دو دوم سفر استانی هیات دولت طرح های توسعه این نیروگاه نیز دنبال می شود، گفت: فردا بخشی از این طرح ها با حضور رئیس جمهور افتتاح خواهد شد تا بتوانیم شاهد ارتقای برق رسانی به صنایع استان باشیم.

وی با بیان اینکه تلاش وزارت صنعت معدن و تجارت این است که بتوانیم از صنایع حمایت کرده و در راستای تحقق شعار سال گام برداریم، گفت: وزارت صمت تمام ظرفیت خود را برای توسعه صنعت بسیج خواهد کرد.

کد خبر: ۲۸۲٬۸۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha