۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۷
این هتل‌های دلربا را برای اقامت رمانتیک در تور سامویی انتخاب کنید!

این هتل‌های دلربا را برای اقامت رمانتیک در تور سامویی انتخاب کنید!

در ساحل شرقی تایلند یک جزیره زیبا به نام سامویی را می‌توانید پیدا کنید که طبیعت فوق‌العاده بکر و بی‌نظیری دارد و راحتی توانسته جایگاهش را به‌عنوان یکی از بهترین نقاط تایلند به تثبیت برساند.

به گزارش بازار، در ساحل شرقی تایلند یک جزیره زیبا به نام سامویی را می‌توانید پیدا کنید که طبیعت فوق‌العاده بکر و بی‌نظیری دارد و راحتی توانسته جایگاهش را به‌عنوان یکی از بهترین نقاط تایلند به تثبیت برساند. نام کامل این جزیره کو سامویی است اما ایرانیانی که می‌خواهند این نقطه از شرق آسیا را برای سفر انتخاب کنند، آن را به نام تور سامویی می‌شناسند. از آنجایی که جزیره ساموئی یک تقطه پرطرفدار و محبوب از نظر گردشگران است؛ هتل‌های متنوع زیادی از معمولی تا لوکس می‌توانید در آن پیدا کنید. اما توصیه می‌شود اگر تصمیم گرفتید به این نقطه از آسیای شرقی سفر کنید؛ حتما به سراغ هتل‌های لوکس و ۵ ستاره بروید تا امکانات رفاهی و تفریحی مورد نیاز شما را داشته باشد و دیگر مجبور نباشید در طول این سفر، بیش از اندازه از هتل خارج شوید. اگر دوست دارید بیشتر درباره این موضوع بدانید با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

هتل موآنگ سامویی ؛ جایی که به آن نمره کامل می دهید

هتل موآنگ، یک اقامتگاه ۵ ستاره لوکس در سامومی است که در کنار ساحل چاونگ واقع شده ۵۳ اتاق دارد. برای اینکه از فرودگاه بین‌المللی سامویی به این هتل برسید تنها ۱۰ دقیقه در ماشین خواهید بود. اگرچه فاصله این هتل تا شهر ناتون فقط ۲۵ کیلومتر است اما خود موآنگ آنقدر امکانات رفاهی کاملی را به مسافران ارائه می‌دهد که شاید در طول سفرتان اصلا نیازی نباشد به شهر بروید. همه اتاق‌های هتل مبلمان سنتی دارند و از امکانات زیادی همچون تلویزیون کابلی، پخش کننده دی وی دی، و امکانات تهیه چای/قهوه برخوردارند. همچنین چندین رستوران در این هتل وجود دارد که می‌توانید انواع غذاهای محلی و بین‌المللی را در این رستوران‌ها نوش جان کنید. خود این هتل ریزولت هم از امکاناتی همچون مرکز آبگرم و سونا، سالن ماساژ و سپا، استخر و سالن ورزشی بهره می‌برد. به‌طورکلی هتل موآنگ را باید یکی از لوکس‌ترین و لاکچری‌ترین اقامتگاه‌هایی دانست که می‌توان در طول سفر به ساموئی برای اقامت انتخاب کنید.

هتل لمردین، نگین ساحل لامای

یکی دیگر از هتل‌های ۵ ستاره که می‌توانید در طول سفر به ساموئی در آن اقامت کنید، لمردین نام دارد. در این اقامتگاه می‌توانید از خدمات اسپا استفاده کنید. جدا از آن یک استخر روباز بسیار زیبا و مجهز هم در لمردین وجود دارد که می‌توانید از آن استفاده کنید. تمام سوئیت‌ها و ویلاهایی که در لمردین وجود دارد با وسایل چوبی تزئین شده‌اند و از امکاناتی همچون  ‌تلویزیون و پخش کننده ‌DVD‌ و... برخوردارند. برخی از اتاق‌ها حتی دارای استخر خصوصی نیز هستند. امکانات عمومی این اقامتگاه هم بسیار خوب است. مهمانان می‌توانند از باشگاه بدن‌سازی، خدمات ماساژ و زیبایی، رستوران، پارکینگ رایگان و... استفاده کنند. فاصله هتل ۵ ستاره لمردین تا فرودگاه بین‌المللی ساموئی ۲۰ دقیقه با ماشین است. اگر به دنبال یک اقامتگاه خوب می‌گردید تا ایام سفرتان به سامویی را در آن ریلکس کنید، لمردین بهترین انتخاب است.

این هتل‌های دلربا را برای اقامت رمانتیک در تور سامویی انتخاب کنید!

هتل سانتیبوری کوه سامویی؛ زندگی مجلل را تجربه کنید

یک هتل ۵ ستاره ساحلی دیگر که می‌توانید در طول سفر به سامویی به سراغ آن بروید، سانتیبوری است. این هتل در ساحل maa nam قرار دارد و دارای ویلاها و سوئیت‌های مجلل، استخرهای روباز و اینترنت رایگان است. شما امکان استراحت در آب گرم یا دریافت ماساژ را در این هتل دارید. همچنین در این اقامتگاه یک زمین گلف حرفه‌ای وجود دارد که درصورت علاقه به این ورزش می‌توانید از آن استفاده کنید. در این هتل یک رستوران فضای باز وجود دارد که منوی آن از بهترین غذاهای محلی و بین‌المللی تشکیل شده است. این هتل در ۸ کیلومتری فرودگاه قرار دارد و بنابراین شما در مدت زمان بسیار کمی می‌توانید خود را از فرودگاه به هتل و از هتل به فرودگاه برسانید و در این مسیر خسته نشوید.

هتل سنتارا رزرو سامویی؛ هر چه می‌ خواهید در دسترستان است

در پایان این لیست باید از سنتارا نام ببریم. این هتل ۵ ستاره در ساحل تانگ تانگ قرار گرفته و یکی از بهترین هتل‌های سامویی به حساب می‌آید. چیدمان اتاق‌های این هتل به‌صورتی است که آرامش را به شما تزریق می‌کند. دکوراسیون مینیمالی این اتاق‌ها، همه سلیقه‌ها را راضی می‌کند. این اتاق‌ها از امکاناتی همچون مکانات چای و قهوه، دستگاه پخش دی وی دی، سیستم سرمایشی، سیستم تهویه مطبوع، حمام اختصاصی همراه وان، سشوار و دمپایی برخوردار است. ویلاها هم همگی به جکوزی مجهز هستند. این هتل همچنین یک رستوران دارد که بهترین غذاهای تایلندی و بین‌المللی را می‌توانید در این رستوران نوش جان کنید. همچنین یک سالن بزرگ بار برای صرف انواع نوشیدنی در این هتل وجود دارد.

این هتل‌های دلربا را برای اقامت رمانتیک در تور سامویی انتخاب کنید!

آیا در تور سامویی هتل لوکس رزرو کنیم؟

در این مطلب چهار مورد از بهترین هتل‌های سامویی را به شما معرفی کردیم. اگر قصد سفر به این جزیره زیبا در تایلند را دارید، پیشنهاد وبسایت لحظه اخر به شما رزرو تورهایی است که هتل ۵ ستاره لاکچری را در خدمات خود قرار دارد زیرا ماهیت این سفر تفریحی است و معمولا هیچ گردشگری دوست ندارد در طول این سفر زمان زیادی را خارج از هتل بماند و ترجیح می‌دهد هتلی رزرو کند که تمام خدمات رفاهی و تفریحی را داشته داشته باشد و برای دسترسی به این امکانات به خروج از هتل نیاز پیدا نکند. اگر قصد سفر به سامویی و اقامت در یکی از لاکچری‌ترین هتل‌های این جزیره را دارید، همین حالا به وبسایت لحظه آخر مراجعه کرده و آفر موردنظر خود را رزرو کنید. امید است این مطلب برایتان مفید بوده باشد و بتوانید از آن استفاده کنید.


 


 

کد خبر: ۲۸۲٬۸۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha