۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۴
برنامه سفر وزیر صمت به سمنان | نیروگاه سیکل ترکیبی افتتاح می شود
در قالب سفر هیات دولت مطرح شد؛

برنامه سفر وزیر صمت به سمنان | نیروگاه سیکل ترکیبی افتتاح می شود

سمنان- احمدی، رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت سمنان از سفر دو روزه وزیر صمت در قالب سفر دوم هیات دولت سیزدهم به استان خبر داد و گفت: در این سفر یک نیروگاه افتتاح می شود.

یادگار احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، ضمن بیان اینکه روز چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه وزیر صمت به استان سمنان سفر خواهد کرد، تاکید کرد: افتتاح شرکت زرین بافت مهربان در شهرک صنعتی جنت آباد ایوانکی نخستین برنامه سفر علی آبادی وزیر صمت به استان سمنان است.

وی با بیان اینکه این سفر در قالب سفر هیات دولت به استان سمنان و در دو روز انجام می شود، افزود: دومین برنامه سفر وزیر به استان سمنان، افتتاح شرکت پاسارگاد صنعت باطری در شهرک صنعتی گرمسار و همچنین بازدید از شرکت پترو پالایش آکام در شهرک صنعتی فجر است.

رئیس سازمان صمت استان سمنان از رونمایی از محصول شرکت دانش بنیان جوانه نرم افزار در اتاق بازرگانی سمنان با حضور وزیر صمت خبر داد و تاکید کرد: نشست با کارآفرینان صنعت ، معدن و تجارت و دانشگاهیان آخرین برنامه علی آبادی در استان سمنان طی امروز است.

احمدی با بیان اینکه سفر وزیر صمت روز پنجشنبه ۳۰ فروردین ماه نیز ادامه خواهد داشت، گفت: بازدید از شرکت کاشی هفت آسمان و شرکت در جشن احیا واحدهای راکد با حضور رئیس جمهور در شهرک صنعتی سمنان نخستین برنامه فردای علی آبادی است.

وی از افتتاح نیروگاه سیکل ترکیبی شهید باکری با حضور رئیس جمهور در سمنان خبر داد و گفت: افتتاح شرکت کلران در شهرک صنعتی سمنان و بازدید از خط انتقال پساب شهری و شهرک صنعتی سمنان از دیگر برنامه های وزیر صمت است.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان سمنان از بازدید از امکانات ریلی شهرک صنعتی سمنان و راه اندازی پردیس علم و فناوری شهرک صنعتی سمنان به عنوان دیگر برنامه های وزیر صمت یاد کرد و گفت: بازدید از شرکت سامفر در شهرک صنعتی سمنان و بازدید از شرکت نام آوران صنایع آروین در شهرک صنعتی سمنان دیگر برنامه های سفر وزیر صمت در استان سمنان است.

کد خبر: ۲۸۲٬۷۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha