۲۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۵
ضربه شرکت های هواپیمایی بین المللی به رژیم صهیونیستی

ضربه شرکت های هواپیمایی بین المللی به رژیم صهیونیستی

تعدادی از شرکت های هواپیمایی بین المللی پرواز به مناطق اشغالی فلسطین را متوقف کرده و اعلام کردند برای برپایی پروازها باید تصمیم گیری مجدد کنند.

به گزارش بازار، حمله گسترده پهپادی و موشکی ایران به سرزمین‌های اشغالی موجب شد تا بسیاری از شرکت‌های هواپیمایی در پرواز به مناطق اشغالی فلسطین تجدید نظر کنند. در این بین شرکت هواپیمایی امارات تعدادی از پروازهای خود به سرزمین‌های اشغالی را لغو کرد و شرکت هواپیمایی اتحاد نیز پروازهای خود به تل آویو و امان، پایتخت اردن، را نیز به طور کامل لغو کرده است.

شرکت هواپیمایی فلای دبی امارات نیز اعلام کرده که به خاطر ممنوعیت پرواز در آسمان سرزمین‌های اشغالی، تعدادی از پروازهایش لغو شده اند.

از آنجا که تعدادی از کشورهای عربی همسایه سرزمین‌های اشغالی نیز اقدام به بستن آسمان خود کردند، اتفاق مشابهی نیز در لبنان، مصر و کویت رخ داده است.

شرکت هواپیمایی لوفت هانزای آلمان نیز اعلام کرده پروازهایش به تل آویو، امان، بیروت، و اربیل را حداقل تا پایان روز دوشنبه لغو کرده است و برای برقراری مجدد پروازها تصمیم گیری خواهد کرد.

در کنار لوفت‌هانزا، شرکت‌های هواپیمایی سوئیس و اتریش نیز اعلام کرده اند که تا اطلاع ثانوی از پرواز در آسمان رژیم صهیونیستی خودد داری خواهند کرد و مشخص نیست چه زمانی از پروازها سر گیری خواهد شد.

کد خبر: ۲۸۲٬۴۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha