۲۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۹
پرداخت ۳۲۶ میلیارد ریال تسهیلات به حوزه صنایع‌دستی گلستان
مدیر کل میراث فرهنگی گلستان خبر داد؛

پرداخت ۳۲۶ میلیارد ریال تسهیلات به حوزه صنایع‌دستی گلستان

گرگان- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان از اعطای بیش از ۳۲۶ میلیارد ریال تسهیلات در راستای حمایت از طرح‌های اشتغال‌زایی حوزه صنایع‌دستی استان در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

به‌گزارش بازار به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان، محمدجواد ساوری اظهارکرد: در سال گذشته به‌منظور حمایت از طرح‌های اشتغال‌زایی حوزه صنایع‌دستی گلستان، مبلغ ۳۲۶ میلیارد و ۲۱۰ میلیون ریال تسهیلات به ۳۸۷ طرح اشتغال‌زایی صنایع‌دستی استان پرداخت شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان خاطرنشان کرد: از این میزان تسهیلات پرداختی مبلغ ۲۱۳ میلیارد و ۸۱۰ میلیون ریال برای ۳۴۲ طرح در حوزه مشاغل خانگی به هنرمندان تمام شهرستان‌های استان پرداخت شد.

وی اضافه کرد: تسهیلات مشاغل خانگی با نرخ سود ۴ درصد و با بازپرداخت ۵ساله به افرادی تعلق می‌گیرد که توانایی انجام فعالیت دریکی از رشته‌های مصوب صنایع‌دستی را در منزل داشته باشند.

ساوری همچنین بیان کرد: در این مدت همچنین مبلغ ۱۱۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال تسهیلات از محل بند الف تبصره ۱۸ به ۴۵ طرح صنایع‌دستی پرداخت شده است. این تسهیلات با نرخ سود ۱۰ درصد به هنرمندان صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان پرداخت شد.

کد خبر: ۲۸۲٬۳۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha