۲۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۰
قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی آزاد در رقابت‌های آسیایی با حمایت همراه اول

قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی آزاد در رقابت‌های آسیایی با حمایت همراه اول

تیم ملی کشتی آزاد ایران با حمایت همراه اول عنوان قهرمانی رقابت‌های آسیایی قرقیزستان را از آن خود کرد.

به گزارش بازار به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، سی و ششمین دوره رقابت های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی آسیا ۲۳ و ۲۴ فروردین ماه با حضور ۲۳ کشور در شهر بیشکک قرقیزستان برگزار شد و تیم ایران با کسب ۵ مدال طلا و ۳ مدال برنز به عنوان قهرمانی زودهنگام این دوره از رقابت ها دست یافت.

در این دوره از رقابت ها رحمان عموزاد، امیرمحمد یزدانی، محمد نخودی، امیرحسین فیروزپور و امیرحسین زارع به مدال طلا دست یافتند و حسین ابوذری، هادی وفایی پور و محمدحسین محمدیان به مدال برنز بسنده کردند.

تیم ایران که در این دوره از رقابت ها به دلیل حضور برخی از کشتی گیران اصلی خود همچون احمد محمدنژاد جوان، یونس امامی و امیرعلی آذرپیرا در مسابقات کسب سهمیه المپیک و همچنین مصدومیت و آسیب دیدگی حسن یزدانی، با ترکیبی از کشتی گیران جوان و عنوان دار به مصاف حریفان خود رفته بود اما توانست با کسب نیمی از مدال های طلا، عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

کشتی آزاد ایران سال گذشته به عنوان سوم آسیا رسیده بود و اکنون با کسب مقام اول رده بندی تیمی، برای سی امین مرتبه عنوان قهرمانی آسیا را به دست آورد.

همراه اول به‌عنوان حامی رسمی تیم های ملی کشتی کشورمان، این درخشش و موفقیت را به اعضای تیم ملی آزاد و مردم ورزش دوست ایران تبریک گفته است.

کد خبر: ۲۸۲٬۰۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha