۲۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۹
۱۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار به پروژه‌های آب منطقه‌ای ایلام تزریق شد
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای ایلام:

۱۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار به پروژه‌های آب منطقه‌ای ایلام تزریق شد

ایلام- مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای ایلام گفت: طی دو سال گذشته یک هزار و ۳۱۴ میلیارد تومان به پروژه های آب منطقه ای استان تزریق شده است.

صادق علیمرادی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: تصفیه خانه آب شرب شهرستان ایوان در ۱۳۹۵ آغاز شده و هم اکنون ۱۰۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، هزینه انجام شده طی دولت سیزدهم برای این پروژه بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان بوده است.

وی ادامه داد: از حدود یک سال پیش در دست بهره برداری بوده و در دور دوم سفر هیئت دولت به استان افتتاح می شود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای ایلام با اشاره به سد میمه در دهلران، گفت: این پروژه سال ۱۳۸۹ آغاز شده و هم اکنون ۷۴ درصد پیشرفت دارد و ۹۹۵ میلیارد تومان برای آن در دولت سیزدهم هزینه شده است.

علیمرادی عنوان کرد: برای سال ۱۴۰۳ حدود یک هزار و ۵۳۸ میلیارد تومان اعتبار مصوب داشته، لذا در نیمه دوم سال ۱۴۰۳ آبگیری می شود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای ایلام تصریح کرد:سد سیکان سال نیز از ۱۳۹۰ آغاز شده و هم اکنون ۲۴ درصد پیشرفت دارد و هزینه شده دولت سیزدهم ۱۶۰ میلیارد تومان بوده است.

وی گفت: هم اکنون نیز این پروژه تعیین تکلیف و به قرارگاه خاتم الانبیا واگذار و تجهیز کارگاه و تملک بخشی از روستای فرهاد آباد آغاز شده است.

وی تصریح کرد: سد چناره سال نیز از ۱۳۹۹ آغاز شده و هم اکنون ۳ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و ۲۱ میلیارد تومان برای آن هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای ایلام با اشاره به پروژه ساماندهی چشمه های آبگرم دهران، تصریح کرد: این پروژه سال ۱۳۹۷ آغاز شده و ۹۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تاکنون ۳۸ میلیارد تومان برای آن هزینه شده و طی ۲ ماه آینده نیز تکمیل می شود.

کد خبر: ۲۸۱٬۹۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha