۲۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۴
جذب سرمایه گذار در مجتمع‌های بین راهی استان سمنان | آماده حمایت هستیم
استاندار سمنان در گفتگو با بازار؛

جذب سرمایه گذار در مجتمع‌های بین راهی استان سمنان | آماده حمایت هستیم

سمنان- هاشمی، استاندار سمنان از معرفی ۱۵ مکان برای سرمایه گذاری در زمینه مجتمع‌های بین راهی و زائران رضوی در این استان خبر داد و گفت: آماده حمایت از این سرمایه گذاری‌ها هستیم.

سید محمد رضا هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه سالانه نزدیک به ۲۰ میلیون نفر از استان سمنان عبور می کنند، تاکید کرد: این میزان عبور زائران رضوی، فرصت بی بدیلی برای توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری است.

وی با بیان اینکه مسئولان ذی ربط در ستاد خدمات سفر استان سمنان نسبت به تهیه کیف ها و بسته های سرمایه گذاری در زمینه مجتمع های بین راهی استان اقدام کنند، افزود: ۱۵ مکان در استان سمنان برای جذب سرمایه گذار در زمینه ساخت مجتمع های بین راهی و رفاهی و تجاری در استان احصا شده است.

استاندار سمنان بیان کرد: به مسئولان امر ابلاغ شده که بر روی این نقاط مطالعات را صورت داده و مزیت ها و مشکلات آنها را احصا کنند تا بتوانیم با برطرف کردن آنها در زمینه جذب سرمایه گذار در این مناطق اقدامات مثبتی را صورت دهیم.

هاشمی از حمایت سرمایه گذاران در زمینه مجتمع های بین راهی نیز خبر داد و گفت: استعلام های مرتبط با زیرساخت های مورد نیاز مجتمع های بین راهی قابل سرمایه گذاری در استان شامل آب، گاز، برق و ... فوراً در دستور کار مسئولان ذی صلاح در استان قرار خواهد گرفت.

وی همچنین خواب آلودگی و واژگونی را مهمترین عامل تلفات جاده ای در استان سمنان هستند، افزود: توسعه مجتمع های بین راهی به لحاظ استراحت و کاهش تلفات رانندگی برای ما نیز در این استان اهمیت دارد و لذا حمایت های لازم را در این سرمایه گذاری ها انجام خواهیم داد.

استاندار سمنان در ادامه با بیان اینکه تردد میلیون ها زائر رضوی از استان سمنان فرصت خوبی برای توسعه اقتصادی و اشتغال در استان است، تاکید کرد: استفاده از اماکن تفریحی و تاریخی استان نیز برای افزایش ماندگاری مسافران دیگر نکته ای است که در دستور کار مسئولان استانی قرار دارد.

کد خبر: ۲۸۱٬۹۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha