۲۳ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۵
ظرفیت رودخانه بهمنشیر آبادان مغفول مانده است| ضرورت اجرای طرح گذر گردشگری
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

ظرفیت رودخانه بهمنشیر آبادان مغفول مانده است| ضرورت اجرای طرح گذر گردشگری

آبادان- جنامی، یک دکتری مدیریت کارآفرینی گفت: ظرفیت های رودخانه بهمنشیر آبادان مغفول مانده و ضرورت دارد بسته های سرمایه گذاری برای این رودخانه تدوین شود.

خلیل جنامی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: رودخانه بهمنشیر در شهر آبادان اکنون شرایط مناسبی ندارد در حالی که با یک برنامه ریزی و هدفگذاری مناسب می توان از این ظرفیت اقتصادی بهره برداری کرد.

وی رودخانه بهمنشیر در آبادان را یک ظرفیت ویژه قلمداد کرد و افزود: ظرفیت های این رودخانه مغفول مانده و ضرورت دارد بسته های سرمایه گذاری برای آن تدوین شود.

این دکتری کارآفرینی با تاکید بر اینکه احیای رودخانه ها سبب بهبود شرایط فضاهای کسب و کار می شود، توضیح داد: برای رودخانه بهمنشیر آبادان در چند محور می توان برنامه ریزی کرد؛ اجرای طرح گردشگری ورزشی مانند ورزش های آبی یکی از ظرفیت هایی است که می توان برای آن برنامه ریزی کرد.

جنامی با اشاره به ضرورت اجرای طرح گذر گردشگری در مجاور رودخانه بهمنشیر، عنوان کرد: به طور حتم اجرای این طرح همراه با برنامه های فرهنگی سبب ایجاد یک قطب جدید گردشگری در جنوب خوزستان می شود و توریست های زیادی را جذب می کند.

وی توجه به جوامع محلی را مهم برشمرد و تاکید کرد: ساکنان منطقه سلیچ آبادان که در مجاور رودخانه بهمنشیر این شهر زندگی می کنند را باید با آموزش و حمایت های مناسب به اجرای طرح های بوم گردی و خانه مسافر تشویق کرد که هر دو طرف رودخانه بهمنشیر توسعه پیدا کند.

کد خبر: ۲۸۱٬۸۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 3
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • یاحسین IR ۰۱:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
      1 0
      بزاراول لایروبی کنن این شط بهمنشیربه دادش برسن نفس بریده بعدواسه گردشگری قدام کنن
    • جواد IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      0 0
      سلام علاوه بر لایروبی که قرار بود چند سال پیش به انجام برسه 30درصد آن انجام شد و مابقی روهوا رفت دوما رودخانه بهمنشیر سمت سلیچ چرا ساحلیش رو انجام نمیدن قرار بر این بود که بودجه ای تعلق گرفته و هم لایروبی بشه هم ساحل سازی چرا وعده های دروغ میدن و خواهش میکنم ما جذب گردشگری لازم نداریم قبل از انقلاب تا حالا انگار محجور مانده و روز به روز اوضاع بهمنشر بدتر میشه و نکته آخر هر نمایده یا فرماندار یا هر مسئولی که منصوب میشه فقط به فکر جیبشون هستن و وعده های تو خالی میدن توی این خراب شده دزد روز به روز بیشتر میشه و صدای ما به جایی نمیرسه سپاسگذارم
    • یک رزمنده دفاع مقدس IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
      0 0
      یه زمانی توی این شط بهمنشیر برای خودش برو‌بیای داشت هم از لحاظ اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی و گردشگری یه زمانی لنج‌ها در این شط به کویت رفت و آمد میکردن از آبادان شط بهمنشیر از سیر تا پیاز برای کویت برده می‌شد حتی تنور نوایی ریگ گل گردو آب شرب چون خوده ما لنج دار بودیم و از آن طرف هم لباس چای سیگار و چیزهای دیگر می‌آمد خیلی روغن داشت ولی آلن چی هیچ کس به فکر آبادان نیست همه حرف حرف حرف و دروغ دروغ چرا خیلی‌ها دارن مهاجرت می‌کنند برای اینک امانات این شهر کم است یه زمانی قیمت یک خونه در آبادان پول دوتا خونه توی اصفهان شیراز جاهای دیگر بود گفتنی زیاد است کو گوش شنوا