۲۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۹
آزمایش‌های آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در سال جاری به ۷۵۰ نوع افزایش می‌یابد
مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک:

آزمایش‌های آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در سال جاری به ۷۵۰ نوع افزایش می‌یابد

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: در حال حاضر این شرکت ۶۹۰ نوع آزمایش کنترل کیفیت را در سراسر کشور ارائه می‌دهد.

به گزارش بازار، مجید کیان پور در نخستین جلسه مدیران ستادی و استانی در سال جدید که به‌صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، با اشاره به شهادت مستشاران و دیپلمات‌های کشورمان به‌دست رژیم صهیونیستی گفت: این جنایت وحشیانه، نشان از عظمت ملت ایران است که رژیم صهیونیستی در اوج سرافکندگی و درماندگی در مقابل رزمندگان و جبهه مقاومت دارد و با نقض تمام معاهدات جهانی و اصول انسانی با حمله به مراکز دیپلماتیک دست به اقدامی تروریستی و بزدلانه می‌زند.

کیان پور با اشاره به تحریم‌های ظالمانه علیه کشورمان گفت: امسال شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با تلاش جهادی که دارد تنوع ارائه خدمات خود را برای ارتقا کیفیت پروژه‌ای عمرانی در کشور افزایش خواهد داد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر این شرکت ۶۹۰ نوع آزمایش کنترل کیفیت را در سراسر کشور ارائه می‌دهد، تصریح‌کرد: با توجه به اینکه شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک یک شرکت دانش بنیان و مردم پایه بوده و با بهره‌گیری از تجهیزات منحصربه‌فرد در کشور خدمات خود را همگام با پیشرفت تکنولوژی در دنیا ارائه می‌کند، تنوع آزمایش‌های خود را برای حضور قوی در بازارهای جدید به ۷۵۰ نوع خدمت افزایش خواهد داد.

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با تشکر از همه مدیران و همکاران در سراسر کشور گفت: طی سال گذشته توفیقات زیادی در بخش‌های مختلف نصیب شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک شد و موفق شدیم سال بسیار خوبی را پشت‌سر بگذاریم و تمامی برنامه‌های درآمدزایی محقق و در زمینه ارتقا رفاه همکاران و همچنین انجام به‌موقع تکالیف قانونی در سراسر کشور موفق عمل کنیم.

وی ادامه‌داد: شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک امروز در شرایط مناسبی قرار دارد ولی ما به این مقدار نیز راضی نیستیم و باید تلاش‌مان را برای استفاده کامل از تمام ظرفیت‌ها چه در استان‌ها و چه در ستاد به کار ببریم و به شرایط موجود راضی نباشیم و با حضور در بازارهای جدید و مشارکت آزمایشگاه‌های خصوصی بتوانیم توان ارائه خدمات و نظارت بر آزمایشگاه‌های بخش خصوصی را نیز افزایش دهیم و از این راه ضمن افزایش درآمد شرکت، برای وصول مطالبات نیز اقدام کنیم.

کیان پور با اشاره به اینکه طی دو، سه سال گذشته توسعه شرکت آغاز شده است، گفت: رشد و توسعه شرکت با شتاب بیشتری ادامه خواهد یافت و در زمینه خرید تجهیزات جدید اقدامات خوبی در دست انجام است و قرار شده امسال برای تامین حداکثر ۲۰۰ خودروی کار برای ارائه خدمات مطلوب آزمایشگاه به پروژه‌های عمرانی در سراسر کشور اقدام شود.

وی افزود: چشم‌انداز برنامه درآمدی شرکت را باید ۲۰ درصد بیشتر از برنامه مصوب امسال محقق کنیم و با توجه برنامه‌ریزی‌های انجام شده و حضور بیشتر در بازارهای جدید باید سهم بیشتری از بازار کنترل کیفیت را به‌دست آوریم، که این امر شدنی است.

کد خبر: ۲۸۱٬۷۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha