۲۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
همکاری وزارت کشور برای رفع مشکل واردات واگن‌های مترو
رئیس شورای اسلامی شهر تهران خواستار شد

همکاری وزارت کشور برای رفع مشکل واردات واگن‌های مترو

چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران، خواستار همکاری وزارت کشور برای رفع مشکل واردات واگن‌های مترو شد.

به گزارش بازار، مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در حاشیه دویست و بیست و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: ماه‌هاست از انعقاد قرارداد واگن‌ها گذشته، اما در داخل کشور موانع زیادی وجود دارد و هنوز به نتیجه نرسیده است. رئیس شورا افزود: این واگن‌ها نیازمند تأیید فنی دولت ایران است که باید وزارت کشور این کار را انجام دهد، اما وزارت کشور متخصص لازم برای این کار ندارد.

مهدی چمران گفت: تا امروز تایید فنی واگن‌ها بر عهده مترو بوده است و بازهم باید این کار به مترو واگذار شود. رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت:امیدواریم وزیر کشور قاطعانه تصمیم بگیرد و جلوی این توقف گرفته شود، زیرا از این موضوع همه ضرر خواهند کرد. مهدی چمران همچنین درباره خانه‌باغ‌ها گفت: تلاش شهرداری این است که باغ‌های سبز را خریداری و به فضای سبز تهران اضافه کند.

رئیس شورا افزود: در خانه باغ‌ها درختان خشک می‌شوند، به همین علت از داشتن فضای سبز محروم می‌شویم. مهدی چمران تاکید کرد: کمیسیون معماری و شهرسازی، خدمات شهری و عمران، پیشنهادهایی درباره خانه باغ‌ها آماده کرده است و امیدواریم طرح بدون ایراد ارائه شود تا باغ‌ها باقی بمانند و ساختمان‌ها نیز به طوری که به باغ و همسایگان آسیب نزند، ساخته شوند.

کد خبر: ۲۸۱٬۷۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha