۲۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۲
محدودیت های ترافیکی عید فطر امسال اعلام شد
مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور:

محدودیت های ترافیکی عید فطر امسال اعلام شد

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور گفت: محدودیت های ترافیکی از امروز تا پایان روز جمعه در برخی از محورهای شمالی اعلام شد.

به گزارش بازار، ایمان محرابی نیا مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور با بیان اینکه محدودیت‌های ترافیکی سه شنبه ۲۱ فروردین ماه تا شنبه ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۳ در راه‌های کشور در نظر گرفته شده است گفت: تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز سه شنبه مورخ ۲۱ فروردین تا ساعت ۶ صبح روز شنبه مورخ ۲۵ فروردین فروردین ۱۴۰۳ از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه، محور تهران - سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع است.

به گفته وی تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

محرابی نیا همچنین از ممنوعیت تردد سواری در محور چالوس خبر داد و گفت: محدودیت تردد شمال به جنوب در محور چالوس برای خودروهای سواری در نظر گرفته شده است.

وی همچنین از محدودیت تردد انواع وسایل نقلیه در محور مذکور روز چهارشنبه مورخ ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: از ساعت ۸:۳۰ از مرزن آباد به سمت تهران انسداد بصورت کامل اعمال می‌گردد. (شمال به جنوب) و از ساعت ۱۰:۳۰ از ابتدای پل زنگوله (انت‌های دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) یکطرفه اعمال می‌شود.

او گفت: از ساعت ۲۴ یکطرفه اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر دو طرفه می‌شود.

محرابی نیا همچنین از پیش بینی محدودیت تردد در صورت پر حجم بودن ترافیک خبر داد و گفت: محدودیت تردد انواع وسایل نقلیه در محور مذکور روزهای سه شنبه و پنجشنبه ۲۱ و ۲۳ فروردین در نظر گرفته شده به طوری که از ساعت ۱۰ از مرزن آباد به سمت تهران انسداد بصورت کامل اعمال می‌شود.

او اظهار کرد: از ساعت ۱۲ از ابتدای پل زنگوله (انت‌های دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) یکطرفه اعمال می‌شود.

وی افزود: از ساعت ۲۴ یکطرفه اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر دو طرفه می‌شود.

محرابی نیا با بیان اینکه از ساعت ۸:۳۰ آزادراه تهران - شمال اعمال محدودیت تردد برای خودرورهای به مقصد چالوس انجام می‌شود گفت: از ساعت ۹:۳۰ ابتدای پل زنگوله (انت‌های دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) ممنوعیت تردد اعمال می‌شود.

محرابی نیا با بیان اینکه از ساعت ۱۱:۳۰ از مرزن آباد به سمت تهران یک طرفه اجرا می‌شود گفت: از ساعت ۲۴ طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر دو طرفه می‌شود.

وی با بیان اینکه تردد از مسیر جاده قدیم کرج – چالوس تا محدوده تونل کندوان برای ساکنین و افراد محلی آزاد بوده، ولی تردد خودروهایی که قصد عزیمت به چالوس در روزهای اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند از ساعت ۷ از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع گفت: از ساعت ۱۰، ۲۵ فروردین ماه آزادراه تهران - شمال اعمال محدودیت تردد برای خودرورهای به مقصد چالوس انجام می‌شود.

او گفت: همچنین از ساعت ۱۱، ۲۵ فروردین ماه ابتدای پل زنگوله (انت‌های دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) انسداد بصورت کامل خواهد بود و از ساعت ۱۳ همین روز از مرزن آباد به سمت تهران یک طرفه اجرا می‌گردد.

وی افزود: تردد از مسیر جاده قدیم کرج – چالوس تا محدوده تونل کندوان برای ساکنین و افراد محلی آزاد بوده، ولی تردد خودروهایی که قصد عزیمت به چالوس در روزهای اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند از ساعت ۸ از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع است.

کد خبر: ۲۸۱٬۷۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha