۲۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۴
۳۰۰۰ پرونده اموال تملیکی بوشهر تعیین تکلیف شد| فروش ۲۰ هزار میلیارد تومان کالا
در گفت و گو با بازار مطرح شد:

۳۰۰۰ پرونده اموال تملیکی بوشهر تعیین تکلیف شد| فروش ۲۰ هزار میلیارد تومان کالا

بوشهر- عسکری مدیر کل اموال تملیکی استان بوشهر از تعیین تکلیف ۳۰۰۰ پرونده در سال ۱۴۰۲ توسط اموال تملیکی بوشهر خبر داد و گفت: ۲۰ هزار میلیارد تومان کالا، فروش و ۷۶۰۰ میلیارد ریال نیز استرداد شده است.

سید علی عسکری در گفت و گو با خبرنگار بازار، ضمن آرزوی قبولی عبادات ایام مبارک رمضان و همچنین تبریک نوروز سال ۱۴۰۳ از عملکرد چشمگیر اداره کل اموال تملیکی استان بوشهر در راستای اهداف سازمان در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

وی افزود: تحولات، آمار و گزارشات از اداره کل اموال تملیکی استان بوشهر نشانگر عملکرد فوق العاده این اداره کل در سال های گذشته بوده است.

مدیر کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر با اشاره به تعیین تکلیف بیش از ۳۰۰۰ پرونده در سال گذشته، خاطر نشان کرد: اموال تملیکی استان بوشهر در سال ۱۴۰۲ با عملکرد چشمگیر در راستای اهداف سازمان از جمله فروش، اعاده، استرداد و جلوگیری از تضییع بیت المال رکوردهای چشمگیر مختلفی نسبت به سال های گذشته در کشور داشته است.

وی افزود: این اداره کل با حمایت و توجه ویژه مدیران سازمان از جمله مدیر عامل، موفق به خرید انبار بزرگ مرکزی به متراژ ۱۷۰۰۰ متر مربع شد و با تجهیز و انتقال کالاهای در اختیار به انبار ملکی، از پرداخت هزینه اجاره انبار جلوگیری کرد.

عسکری همچنین ضمن تقدیر و تشکر از تلاش شبانه روزی کارکنان اموال تملیکی بوشهر از فروش حدود ۲۰ هزار میلیارد ریال، ۷۶۰۰ میلیارد ریال استرداد و ۱۲۸۰ میلیارد ریال اعاده کالا در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

مدیر کل اموال تملیکی استان بوشهر همچنین از جلوگیری ورود به چرخه مصرف و امحا بیش از ۶۲۷ میلیارد ریال کالاهای فاقد مجوز مصرف، تاریخ گذشته و غیر مجاز با همکاری دستگاه های مربوطه از جمله وزارت بهداشت، غذا و دارو و دادستانی در سال گذشته خبر داد.

عسکری در ادامه با اشاره به بازدیدهای مداوم و موثر مسئولان قضایی، دادستانی و بازرسی استان، مسئولان قوه قضاییه و دادستانی کشور و همچنین سفرهای پی در پی مدیر عامل، معاونین و مسئولان سازمان اموال تملیکی در کنار زحمات کارکنان این اداره کل در سال ۱۴۰۲ را از عوامل مهم موفقیت و عملکرد فوق العاده این اداره کل دانست و از زحمات مسئولان مربوطه در همراهی، رفع موانع و پیگیری های مربوطه در روند تعیین تکلیف پرونده های در اختیار تشکر کرد.

وی افزود: اداره کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر در سال ۱۴۰۲ ضمن شرکت در طرح های محرومیت زدایی سراسری از جمله ۲ دوره طرح نسیم مهربانی آموزش و پرورش و تمامی مزایده های سراسری و فوق العاده سازمان اموال تملیکی از رکوردداران میزان تعیین تکلیف کالا و پرونده های در اختیار در سطح کشور بوده است.

عسکری اضافه کرد: با آغاز سال ۱۴۰۳ با راه اندازی حراج خرده‌فروشی مطابق دستورالعمل سازمان و به منظور مشارکت و دسترسی همه مردم نسبت به خرید مستقیم، شفاف و آسان کالا از این سازمان و همچنین تکمیل روند تجهیز انبارها از جمله بخش سردخانه به منظور نگهداری کالاهای سریع الفساد و قفسه بندی برای نگهداری اصولی کالا، تمامی اهداف پیش بینی شده توسط اموال تملیکی بوشهر محقق خواهد شد.

کد خبر: ۲۸۱٬۶۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha