۲۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۲
فرودگاه امام بدون پرواز کنسلی و مسافر جا مانده| میانگین تاخیرات پروازی در ایام نوروز  ١٩ دقیقه بود
مدیر عامل فرودگاه امام خبر داد

فرودگاه امام بدون پرواز کنسلی و مسافر جا مانده| میانگین تاخیرات پروازی در ایام نوروز ١٩ دقیقه بود

چلندری، مدیر عامل شهر فرودگاهی امام با بیان اینکه خوشبختانه در ایام نوروز پرواز کنسلی و مسافر جا مانده نداشتیم گفت: میانگین تاخیرات پروازی در ایام نوروز ١٩ دقیقه بود.

بازار؛ گروه راه و مسکن: سعید چلندری در نشست خبری امروز در ساختمان دادمان با بیان اینکه بیشترین پروازهای خارجی در ایام نوروز به مقاصد ترکیه، دبی و عراق بود که ٢۶ درصد پروازها با انجام ٩٣٩ پرواز به ترکیه بود گفت: میانگین تاخیرات پروازی در ایام نوروز ١٩ دقیقه بود.

وی افزود: نوروز امسال در فرودگاه حضرت امام شرایط متفاوتی داشتیم و میزان جابه‌جایی مسافر نسبت به سال گذشته ٣١ درصد و میزان پروازها ٢۵ درصد افزایش داشت. بنابراین طبق پیش‌بینی‌های انجام شده نوروز امسال ٣ هزار و ٩٩۴ پرواز از فرودگاه امام انجام شد که در این پروازها ۶٢۵ هزار و ٧٢۵ نفر جابه‌جا شدند.

وی ادامه داد: در فرودگاه حضرت امام ١۴ شرکت هواپیمایی داخلی و ٣۴ شرکت هواپیمایی خارجی در فرودگاه امام فعال هستند و در ایام نوروز شرکت‌های خارجی در انجام پرواز ها سهم ‌۴۶ درصدی و شرکت‌های داخلی سهم ۵۴ درصدی داشتند.

خوشبختانه در فرودگاه امام در ایام نوروز پرواز کنسلی و مسافر جا مانده نداشتیم

چلندری با تاکید بر اینکه خوشبختانه در ایام نوروز پرواز کنسلی و مسافر جا مانده نداشتیم خاطر نشان کرد: پرترددترین مقاصد خارجی در ایام نوروز را اگر بخواهیم بیشتر توضیح دهیم باید گفت که بیشترین پروازهای خارجی در ایام نوروز به مقاصد ترکیه، دبی و عراق بود که ٢۶ درصد پروازها با انجام ٩٣٩ پرواز به ترکیه بود. همچنین ١۴ درصد پرواز خارجی به دبی و١٣ درصد پروازها به مقصد به عراق انجام شد.

میانگین تاخیرات پروازی در ایام نوروز برای فرودگاه امام ١٩ دقیقه بود و تنها یک تاخیر طولانی داشتیم که همان تاخیر باعث افزایش متوسط تاخیرات شد

مدیر عامل شهر فرودگاهی امام خمینی درباره میزان تاخیرات در فرودگاه امام نیز توضیح داد: میانگین تاخیرات پروازی در ایام نوروز ١٩ دقیقه بود و تنها یک تاخیر طولانی داشتیم که همان تاخیر باعث افزایش متوسط تاخیرات شد.

کد خبر: ۲۸۱٬۶۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha