۲۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۷
چرا تور تایلند را از لحظه آخر رزرو کنیم؟

چرا تور تایلند را از لحظه آخر رزرو کنیم؟

تور تایلند در آژانس‌های گردشگری مختلف شرایط مشابهی ندارد! اگرچه این تور توسط آژانس‌های گردشگری مختلفی برگزار می‌شود؛ اما از هر آژانسی نمی‌توانید آن را با قیمت مناسب و امکانات خوب رزرو کنید.

به گزارش بازار، تور تایلند در آژانس‌های گردشگری مختلف شرایط مشابهی ندارد! اگرچه این تور توسط آژانس‌های گردشگری مختلفی برگزار می‌شود؛ اما از هر آژانسی نمی‌توانید آن را با قیمت مناسب و امکانات خوب رزرو کنید. در حقیقت وجه تمایز این آژانس‌ها با یکدیگر در برگزاری این تور همین مسئله است؛ یعنی قیمت و امکانات و خدماتی که ارائه می‌دهد. پکیج تور تایلند تابستان اصولا یا به صورت ترکیبی و یا به صورت تکی بسته می‌شود. محبوب‌ترین آن‌ها تور بانکوک، پاتایا یا پوکت است. لحظه آخر یکی از مراجع معتبر برگزاری تور تایلند از اهواز، تهران، مشهد، شیراز و... است. در پاسخ به این سوال که چرا بهتر است تور تایلند را از لحظه آخر رزرو کنیم در ادامه توضیح می‌دهیم و تورهای محبوب لحظه آخر که به مقصد تایلند برگزار می‌شود را بررسی می‌کنیم.

قیمت مقرون به صرفه؛ مهم‌ترین تمایز لحظه آخر با دیگر آژانس ها

چه کسی از تجربه یک سفر خوب و باکیفیت با قیمت مناسب خرسند نمی‌شود؟ مسلما همه ما در زمان سفر با تور، به دنبال تورهایی هستیم که قیمت مناسب اما خدمات خوبی هم داشته باشند. لحظه آخر همان جاییست که برای خرید تور ارزان خارجی و داخلی می‌توانید به آن مراجعه کنید.

تور تایلند لحظه آخر با قیمت مناسب‌تری نسبت به آژانس‌های دیگر برگزار می‌شود؛ اما چرا؟ این آژانس گردشگری با سایر آژانس‌های معتبر در این حوزه همکاری می‌کند و پکیج‌های آن‌ها را به فروش می‌رساند. این مسئله سبب می‌شود تا شاهد تورهای اقتصادی تا گران قیمت باشید و قیمت تورها رده‌بندی شود تا مسافر بتواند بر اساس بودجه خود بهترین را انتخاب کند. پس قدرت انتخاب دارید و می‌توانید تور تایلند تابستان را بر اساس بودجه و با قیمت استثنایی رزرو کنید.

امکان خرید تور اقساطی؛ از آپشن‌های دیگر این آژانس گردشگری

هزینه برخی از سفرهای داخلی و خارجی زیاد است و ممکن است نتوانیم همه هزینه را یک جا پرداخت کنیم. در چنین حالتی یک گزینه فوق‌العاده وجود دارد به اسم رزرو تور اقساطی؛ تور اقساطی در هر آژانسی برگزار نمی‌شود؛ اما لحظه آخر یکی از معدود آژانس‌هایی است که تور اقساطی برگزار می‌کند. از این رو شما می‌توانید سفر رویایی و ایده‌آل خود را به صورت قسطی رزرو کنید. شرایط رزرو توی اقساطی نیز به این صورت است که شما 30 تا 50% هزینه کل تور را ابتدا پرداخت می‌کنید و باقی هزینه قسط‌بندی می‌شود. در این صورت اگر تور تایلند 40 میلیون تومان باشد می‌توانید 13 تا 20 میلیون پرداخت کنید و الباقی را قسط‌بندی کنید.

ارائه مشاوره رایگان و خدمات 24 ساعته توسط آژانس‌های فعال در لحظه آخر

چرا تور تایلند را از لحظه آخر رزرو کنیم؟

بیشتر آژانس‌هایی که پکیج‌های خود را در لحظه آخر به فروش می‌رسانند، دارای خدمات مشاوره رایگان و پشتیبانی 24 ساعته هستند. یعنی شما قبل از رزرو تور می‌توانید با کارشناسان آژانس مربوطه در ارتباط باشید و اطلاعات لازم را به صورت رایگان دریافت کنید. از طرفی در طول سفر با برخورداری از خدمات پشتیبانی 24 ساعته می‌توانید مشکلات یا سوالات خود را مطرح کرده و راهنمایی لازم را دریافت نمایید.

تور پوکت بهار لحظه آخر؛ محبوب‌ترین تور تایلند

پوکت یکی از زیباترین و شگفت‌انگیزترین شهرهای تایلند است که بهترین فصل سفر به این شهر هم بهار است. بیش از نیمی از متقاضیان تور تایلند پوکت را برای سفر انتخاب می‌کنند؛ چرا که پر از سواحل و جاذبه‌های طبیعی منحصر به فرد است. تور پوکت بهار لحظه آخر با پرواز مستقیم انجام می‌شود و زمان برگزاری آن نیز 3 اردیبهشت تا 8 خرداد است. یعنی در این بازه پکیج‌های مختلفی وجود دارد که در تاریخ‌های متفاوت برگزار می‌شوند؛ بنابراین هر یک را بخواهید می‌توانید رزرو کنید.

هتل این روی این تور از 3 ستاره و 5 ستاره هستند که می‌توانید بنابر ترجیح و بودجه خود بهترین آن را انتخاب نمایید و رزرو کنید. ناگفته نماند که کیفیت هتل در قیمت تور تایلند موثر است. قیمت این تور از حدود 46/000/000 شروع می‌شود.

مدارکی که برای رزرو این تور باید به آژانس ارائه دهید شامل مدارک شناسایی و پاسپورت است. از جمله خدمات رایج این تور نیز می‌توان به بلیط رفت و برگشت، اقامت در هتل، ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی، تور لیدر فارسی زبان و استقبال فرودگاهی اشاره کرد.

چگونه تور تایلند بهار را از لحظه آخر رزرو کنیم؟

چرا تور تایلند را از لحظه آخر رزرو کنیم؟

برای رزرو تور تایلند بهار یا تور تایلند تابستان، کافیست وارد سایت لحظه آخر شوید و سری به تورهای تایلند بزنید. در سایت می‌توانید مشخصات کامل این تور (ایرلاین برگزارکننده، ساعت رفت و برگشت، خدمات تور، مدارک لازم، قیمت و....) را مشاهده کنید و به صورت آنلاین آن را از آژانس برگزارکننده رزرو نمایید. برای رزرو تور تایلند از اهواز و یا دیگر شهرهای ایران نیز می‌توانید از خدمات مشاوره رایگان آژانس برگزارکننده برخوردار شوید و تور مدنظر خود را رزرو نمایید. 

کد خبر: ۲۸۱٬۶۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha