۲۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۵
سیستان و بلوچستان در حوزه تولید برق به خودکفایی رسید
استاندار سیستان‌ و بلوچستان:

سیستان و بلوچستان در حوزه تولید برق به خودکفایی رسید

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به خودکفایی استان در حوزه تولید برق گفت: ظرفیت‌های اقتصادی بی‌نظیری داریم که در این راستا کریدورهای ارتباطی برای استفاده از ظرفیت مرز فعال شده است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، محمد کرمی در نشست تبیین برنامه های اقتصادی سال که با حضور جمعی از فعالان اقتصادی استان سیستان و بلوچستان برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای امنیت، اظهار داشت: در سالی که گذشت اقدامات خوبی در استان انجام شده به طوری که در حوزه تولید برق توانسته ایم در استان به خودکفایی برسیم.

کرمی خاطرنشان کرد: ظرفیت‌های اقتصادی موجود در سیستان و بلوچستان بی‌نظیر است که در این راستا کریدورهای ارتباطی برای استفاده از ظرفیت مرز فعال شده است.

استاندار سیستان و بلوچستان اذعان کرد: در حوزه صادرات و واردات شاهد پیشرفت چشمگیری بودیم و در این راستا شهرک های تولیدی مشترکی با پاکستان طراحی شده است تا بتوانیم از بازار بی نظیر پاکستان استفاده کنیم.

وی با تاکید بر اینکه اقتصاد باید بر پایه تولید شکل بگیرد، تصریح کرد: مرز برای استان یک فرصت است در همین راستا اولویت صادرات با تولیدات داخل خود استان است.

کرمی تاکید کرد: اقتصاد دیجیتال اهمیت فراوانی دارد که باید این مهم در استان با استفاده از شرکت های دانش بنیان توسعه یابد.

وی با بیان اینکه ما باید بتوانیم به عنوان مسئول از این ظرفیت های استان استفاده کنیم، گفت: ما محکم تصمیم می‌گیریم و تصمیمات را با دقت اجرا می‌کنیم.

کد خبر: ۲۸۱٬۵۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha