۲۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۱
یک هزار و ۱۹۲ میلیارد تسهیلات به بخش کشاورزی سیستان و بلوچستان پرداخت شد
مدیرعامل صندوق حمایت از بخش کشاورزی سیستان و بلوچستان:

یک هزار و ۱۹۲ میلیارد تسهیلات به بخش کشاورزی سیستان و بلوچستان پرداخت شد

زاهدان- حاجی نژاد، مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: این صندوق طی سال ۱۴۰۲ مبلغ یک هزار و ۱۹۲ میلیارد ریال تسهیلات به بخش کشاورزی استان پرداخت شد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان، غلامرضا حاجی نژاد اظهار داشت: صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان طی سال ۱۴۰۲ مبلغ یک هزار و ۱۹۲ میلیارد ریال وام به کشاورزان و بهره‌برداران عضو صندوق در بخش‌های مختلف پرداخت کرده است.

وی افزود: ۲۸۵ فقره تسهیلات پرداخت شده با مهلت باز پرداخت سه تا ۱۲ ماهه است که برای تأمین سرمایه در گردش و وام‌های ضروری و اثربخش پرداخت شده است.

مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: از مجموع پرداختی‌ها، ۹۶۵ میلیارد ریال به صورت قرض‌الحسنه، ۱۲۷ میلیارد ریال وام اضطراری و ضروری و ۱۰۰ میلیارد ریال معرفی به بانک است.

حاجی نژاد گفت: این میزان تسهیلات برای نهاده‌های کشاورزی چون بذر، خوراک دام و طیور و آبزیان، افزایش مکانیزاسیون در بخش کشاورزی، تهیه و خرید میوه شب عید و خرمای ماه مبارک رمضان، گوشت مرغ، گوشت قرمز تنظیم بازار و سایر موارد بوده است.

مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان سیستان و بلوچستان عنتوان کرد: این صندوق در حال حاضر با سرمایه یک هزار میلیارد ریال شامل ۴۹ درصد سهم دولت و ۵۱ درصد سهم بخش غیردولتی دارای ۱۶۹ تشکل عضو است.

کد خبر: ۲۸۱٬۵۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha