۱۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۶
مک دونالد امتیاز اسرائیل را پس می‌گیرد

مک دونالد امتیاز اسرائیل را پس می‌گیرد

مک دونالد در حمایت از غزه تحت یک کمپین تحریم جهانی قرار گرفت.

به گزارش بازار، مک‌دونالد و آلونیال لیمیتد روز گذشته، پنج‌شنبه، اعلام کردند که مک‌دونالد تصمیم گرفته است امتیاز خود را در رژیم صهیونیستی به مدت ۳۰ سال از شرکت آلونیال لیمیتد که مالک آن است، خریداری کند که این امتیاز شامل مالکیت ۲۲۵ رستوران با بیش از ۵۰۰۰ کارمند به مک‌دونالد باز خواهد گشت.

آلونیال مدت کوتاهی پس از عملیات طوفان الاقصی اعلام کرد به ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی غذای رایگان اهدا می‌کند، که تمام مجموعه مک دونالد، یعنی رستوران زنجیره‌ای آمریکایی فست فود، از همان زمان مورد تحریم و اعتراض قرار گرفت.

مک دونالد یک زنجیره جهانی است، اما حق امتیاز آن اغلب متعلق به شرکت‌های محلی است که به طور مستقل فعالیت می‌کنند.

کریس کمپچینسکی، مدیرعامل مک‌دونالد ژانویه گذشته گفت که این شرکت به دلیل جنگی که رژیم صهیونیستی در نوار غزه به راه انداخته بود، در تعدادی از بازارها در خاورمیانه و فراتر از آن، شاهد خسارت محسوس بوده است که اعراب، مسلمانان و دیگران از سراسر جهان با تحریم برندهای حامی رژیم صهیونیستی به آن واکنش نشان دادند.

از سوی دیگر، جو سمپلز، رئیس بازارهای توسعه مجوز بین‌المللی مک‌دونالد، گفت که این شرکت "به بازار رژیم صهیونیستی متعهد می‌ماند و تجربه مثبتی را برای کارمندان و مشتریان در بازار در آینده تضمین می‌کند. "

کد خبر: ۲۸۱٬۱۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha