۱۶ تیر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۶
پیشنهاد افزایش سرمایه نماد دهدشت در مجمع عمومی فوق‌العاده

پیشنهاد افزایش سرمایه نماد دهدشت در مجمع عمومی فوق‌العاده

پیشنهاد افزایش سرمایه از مبلغ ۱,۵۴۹,۴۳۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۲,۷۳۹,۳۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال شرکت صنایع پتروشیمی دهدشت با نماد دهدشت به مجمع عمومی فوق‌العاده ارسال شد.

به گزارش بازار، پیشنهاد افزایش سرمایه شرکت صنایع پتروشیمی دهدشت با نماد دهدشت(شدهدشت) به مجمع عمومی فوق‌العاده ارسال شد.

در اطلاعیه سامانه جامع اطلاع رسانی ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار با موضوع پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق‌العاده در خصوص افزایش سرمایه عنوان شده: با عنایت به ماده ۳ دستورالعمل مراحل زمانی افزایش سرمایه شرکت‌های ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار (مصوب ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ هیئت مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار و اوراق بهادار) به پیوست گزارش توجیهی هیئت مدیره به منظور پیشنهاد افزایش سرمایه از مبلغ ۱,۵۴۹,۴۳۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۲,۷۳۹,۳۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل آورده نقدی سهامداران ،سایر اندوخته‌ها به منظور مشارکت در افزایش سرمایه شرکت سرمایه‌پذیر که در تاریخ ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده، ارائه می‌گردد. اظهارنظر بازرس قانونی نسبت به گزارش مذکور متعاقبا اطلاع رسانی می‌گردد. بدیهی است انجام افزایش سرمایه یادشده منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق‌العاده می باشد.

به گزارش بازار، آخرین قیمت معاملاتی ثبت شده بر روی تابلو بورس ۸.۵۷۲ ریال در تاریخ ۹۹/۳/۳ ثبت شده و بیش از یک ماه بر روی این نماد معاملاتی صورت نگرفته است. این نماد بعد از افزایش ۱.۰۰۰ریالی متوقف و در بسته شد. گفته شده دلیل بسته بودن این نماد نوسانات گسترده و همچنین سهام آن به صورت شرکت شبه کاغذی در بازار سهام خرید و فروش میشد.

کد خبر: ۲۸٬۱۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha