۱۵ تیر ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۳
توزیع بیش از ۸ هزار تن اقلام اساسی در آذربایجان‌غربی
معاون سازمان صمت آذربایجان غربی خبر داد

توزیع بیش از ۸ هزار تن اقلام اساسی در آذربایجان‌غربی

ارومیه- معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت آذربایجان غربی گفت: از ابتدای سال، هشت هزار و ۱۲۴ تن اقلام اساسی در این استان توزیع شده است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی، محمد دهقان در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:  از ابتدای سال، هشت هزار و ۱۲۴ تن اقلام اساسی در این استان توزیع شده که اثر قابل توجهی در جلوگیری از افزایش قیمت‌ها داشته است.

وی افزود: در این مدت، دو هزار و ۶۱ تن شکر با نرخ مصوب هر کیلو، چهار هزار و ۷۰۰ تومان در این استان توزیع شده است.

دهقان ادامه داد: در مدت یاد شده همچنین دو مرحله برنج توزیع شده که در مرحله اول، دو هزار و ۶۱ تن برنج هندی و در مرحله دوم، یک‌هزار و ۶۴۸ تن برنج با نرخ مصوب هر کیلو، هشت هزار تومان توزیع شده است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: در این مدت، دو هزار و ۶۱ تن روغن نباتی نیز با همکاری فروشگاه‌های زنجیره ای و شبکه های شرکت پخش کالا با قیمت مصوب در اختیار شهروندان قرار گرفت.

دهقان از توزیع ۵۰ تن مرغ منجمد در استان خبر داد و بیان کرد: نرخ هر کیلوگرم از این اقلام نیز ۱۳ هزار و ۵۰۰ تومان در نظر گرفته شده است.

وی گفت: در این مدت همچنین ۲۴۳ تن گوشت قرمز با قیمت مصوب هر کیلوگرم ۴۰ هزار تومان بین مردم توزیع شد.

دهقان افزود: سهمیه شکر مرحله دوم در تیر ماه جاری، چهار هزار و ۳۲۵ تن با قیمت مصوب شش هزار و ۷۰۰ تومان توزیع خواهد شد که از این مقدار یک‌هزار و ۲۲۶ تن سهمیه خانوار و بقیه سهمیه صنف صنعتی است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی بیان کرد: همچنین با تمهیدات در نظر گرفته شده، ۱۰۰ تن برنج وارداتی با نرخ مصوب هر کیلوگرم، هشت هزار و ۹۰۰ تومان توزیع شده است.

کد خبر: ۲۸٬۰۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha