۱۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۰
شکوفایی گروه صنعتی ایران ترانسفو سبب خودکفایی صنعت برق این مرز و بوم شده است
معاون برق و انرژی وزارت نیرو:

شکوفایی گروه صنعتی ایران ترانسفو سبب خودکفایی صنعت برق این مرز و بوم شده است

زنجان-معاون برق و انرژی وزارت نیرو،گفت: شکوفایی گروه صنعتی ایران ترانسفو علاوه بر خروج ارز از کشور و وابستگی به خارج کشور ، سبب خودکفایی صنعت برق این مرز و بوم شده است.

به گزارش بازار و به نقل از شرکت ایران ترانسفو زنجان، همایون حائری در سفر یک روزه خود به زنجان، از شرکت ایران ترانسفو بازدید کرد.

وی در بازدید از خط تولید، ضمن تقدیر از تلاش‌های غیرتمندانه پرسنل و کارگران سختکوش ایران ترانسفو، اظهار داشت: شکوفایی این گروه صنعتی علاوه بر خروج ارز از کشور و وابستگی به خارج کشور ، سبب خودکفایی صنعت برق این مرز و بوم شده است.

معاون برق و انرژی وزارت نیرو ،هدف از بازدید خود از این واحد ولید ترانسفورماتور را اینگونه توصیف کرد: امروز با مدیران این شرکت از بزرگترین ترانس کشور که در حال حاضر با ظرفیت ۵۰۰ مگاولت آمپر در حال ساخت است، بازدید کردم.

حایری تاکید کرد: یک کار بسیار بزرگی است که برای نخستین بار در کشور با دانش فنی توسط متخصصان کشورمان صورت گرفته و این یک افتخار بزرگی است که امیدوارم این مسیر ادامه داشته باشد.

وی افزود: این ترانس می‌تواند بسیاری از نیازهای ما را در سطوح ظرفیت‌های مختلف ( ولتاژ و جریان بالا) مرتفع و تأمین کند.

معاون برق و انرژی وزارت نیرو، با بیان اینکه از تمام متخصصان و دانشمندان این گروه صنعتی بابت ساخت بزرگترین ترانس در کشور تشکر و قدردانی می‌کنم گفت: وجود همچین گروه صنعتی در کشور، صنعت برق کشور را کاملاً خودکفا کرده است.

کد خبر: ۲۸۰٬۵۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha