۱۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
تشکیل ۱۴ پرونده برای واحدهای صنفی متخلف در زاهدان 
مدیرکل صمت سیستان و بلوچستان خبر داد؛

تشکیل ۱۴ پرونده برای واحدهای صنفی متخلف در زاهدان 

زاهدان- حسن پور، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: در اجرای طرح ویژه نظارتی ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴ رونده برای واحدهای صنفی متخلف زاهدان تشکیل شد.

ایرج حسن پور در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: در راستای اجرای طرح نظارتی ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ در مورخ ۱۱ فروردین ماه، با برنامه‌ریزی اداره‌کل صمت استان سیستان و بلوچستان و با حضور کارشناسان بازرسی اداره‌کل صمت و نمایندگان اداره تعزیرات حکومتی و مرکز بهداشت گشت مشترک بازرسی از واحدهای صنفی کبابی، رستوران، قنادی، شیرینی فروشی و ... در شهرستان زاهدان انجام پذیرفت.

وی ادامه داد: در جریان بازدیدهای انجام شده ۱۴ پرونده برای تعدادی واحد صنفی به علت گرانفروشی، عدم نصب نرخنامه و عدم رعایت موازین بهداشتی تشکیل و مدیران واحدهای صنفی متخلف به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سیستان و بلوچستان در پایان خاطرنشان کرد: مردم شریف استان و مسافران گرانقدر در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی و اقتصادی از جمله احتکار، گران‌فروشی و عدم درج قیمت بر کالا، مراتب را جهت رسیدگی از طریق تماس با سامانه مرکز پاسخگویی اداره‌کل صمت استان به شماره ۱۲۴ گزارش کنند.

کد خبر: ۲۸۰٬۴۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha