۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۲
کاهش «نرخ حوادث هوایی و بازگشت پروازها با علت نقص فنی» در نوروز ۱۴۰۳

کاهش «نرخ حوادث هوایی و بازگشت پروازها با علت نقص فنی» در نوروز ۱۴۰۳

علاوه بر کاهش نرخ حوادث هوایی نسبت به نوروز سال گذشته، نرخ بازگشت پروازها به دلیل نقص فنی نیز بیش از ۵۰ درصد کاهش داشته است.

به گزارش بازار، حسن رضایی فر مدیرکل بررسی سوانح و حوادث سازمان هواپیمایی کشوری در بازدیدی سرزده از خدمات فرودگاهی در محل پارک هواپیماهای فرودگاه مهرآباد ضمن دیدار با مسئولان ایمنی و خدمات زمینی فرودگاه از اقدامات پیشگیرانه آنها برای جلوگیری از حوادث در شرایط آب و هوایی خاص ایام نوروزی تقدیر کرد.

در این بازدید اعلام شد؛ علاوه بر کاهش نرخ حوادث هوایی نسبت به نوروز سال گذشته، نرخ بازگشت پروازها به دلیل نقص فنی نیز بیش از ۵۰ درصد کاهش داشته است.

رضایی فر حین این بازدید گفت: علیرغم حجم زیاد پروازهای نوروزی شاهد حادثه‌ای نبوده‌ایم و تلاش پرسنل زمینی فرودگاهها در این ایام قابل تقدیر است.

مدیرکل بررسی سوانح و حوادث سازمان هواپیمایی کشوری اظهار کرد علاوه بر کاهش نرخ حوادث هوایی در مقایسه با ایام نوروز سال قبل، نرخ بازگشت پروازها به دلیل نقص فنی نیز بیش از ۵۰ درصد کاهش داشته است.

همچنین بیشتر بازگشت پروازها به دلیل شرایط خاص آب و هوایی مقاصد پرواز یا نقص فنی بوده که با حفظ ایمنی پروازها، هواپیماها به مبدأ خود بازگشته‌اند.

کد خبر: ۲۸۰٬۳۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha