۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۳
تسویه ۲۱ هزار میلیاردریال از مطالبات مراکز درمانی و داروخانه‌های طرف قرارداد تامین‌ اجتماعی
معاون سازمان تأمین‌اجتماعی خبر داد

تسویه ۲۱ هزار میلیاردریال از مطالبات مراکز درمانی و داروخانه‌های طرف قرارداد تامین‌ اجتماعی

معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی از تسویه بیش از ۲۱ هزار میلیارد ریال از مطالبات مراکز درمانی و داروخانه‌های طرف‌قرارداد این سازمان در سراسر کشور خبر داد.

به‌ گزارش بازار، مهدی اسلامی روز چهارشنبه اظهارداشت: پس از آن‌که در روزهای پایانی اسفند سال گذشته، موفق شدیم هزارو ۸۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد تأمین‌اجتماعی را تسویه کنیم، اکنون نیز در مجموع بیش از ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز درمانی و داروخانه‌های طرف‌قرارداد این سازمان در بخش غیردانشگاهی به حساب این مراکز واریز شد.

وی افزود: ۱۲ هزار میلیارد ریال از سهم این سازمان در مورد داروخانه‌های طرف قرارداد و ۶ هزار و ۶۹۰ میلیارد ریال از مطالبات مراکز غیردانشگاهی طرف قرارداد تسویه شد.

اسلامی خاطرنشان کرد: همچنین ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال نیز از مطالبات مراکز دیالیز و ۶۳۰ میلیارد ریال از مطالبات طرح پزشک خانواده در دو استان فارس و مازندران نیز پرداخت شد که درمجموع مبالغ پرداختی در این مرحله بیش از ۲۱ هزار میلیارد ریال است.

وی افزود: با تجهیز منابع صورت‌گرفته و بهبود شرایط ناترازی منابع و مصارف سازمان تأمین‌اجتماعی، تلاش داریم با استمرار اقدامات تحولی و بهبود فرایند تأمین منابع در سازمان، ‌فاصله زمانی میان پرداختی‌ها به مراکز طرف قرارداد را در سال جاری کاهش دهیم.

کد خبر: ۲۸۰٬۲۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha