۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۰
تردد ۴۶۵ هزار مسافر از پایانه‌های مرزی در ۱۰ روز اول سفرهای نوروزی
مدیرکل دفتر ترانزیت سازمان راهداری اعلام کرد

تردد ۴۶۵ هزار مسافر از پایانه‌های مرزی در ۱۰ روز اول سفرهای نوروزی

مدیرکل دفتر ترانزیت سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گفت: در بازه زمانی ۱۰ روزه از اجرای طرح سفرهای نوروزی سال ۱۴۰۳، تعداد تردد مسافر در پایانه‌های مرزی کشور از ۴۶۵ هزار نفر گذشت.

به گزارش بازار، جواد هدایتی با اشاره به افزایش چشمگیر تردد مسافر از پایانه‌های مرزی کشور در مقایسه با سال گذشته، خاطرنشان کرد: در بازه زمانی ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ تا ۶ فروردین ۱۴۰۳ با تردد ۴۶۵ هزار و ۵۷ نفر از پایانه‌های مرزی در مقایسه با ۱۵۹ هزار و ۷۸۵ تردد در بازه زمانی مشابه در سال قبل، افزایش تقریباً سه برابری را نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: افزایش آمار تردد، ماحصل افزایش چشمگیر ظرفیت پایانه‌های مرزی و ایجاد امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری در آنهاست به‌گونه‌ای که پایانه‌های مرزی مهران و شلمچه جایگاه‌های اول و دوم را به‌عنوان پرترددترین مرزهای مسافری بین‌المللی به خود اختصاص داده‌اند که این موضوع نشان می‌دهد عتبات‌ عالیات مقصد اول سفرهای زمینی برون‌مرزی ایرانیان بوده است.

به گفته هدایتی پس از این دو مرز، پایانه مرزی رازی در جایگاه بعدی قرار دارد و این پایانه‌های مرزی تردد به ترتیب ۱۳۵ هزار و ۶۶۱، ۹۰ هزار و ۲۶۶ و ۵۱ هزار و ۲۹۶ مسافر را در این ایام ثبت کرده‌اند.

کد خبر: ۲۷۹٬۹۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha