۱۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۶
پرداخت تسهیلات برای ۳۵۰ هکتار مجتمع گلخانه‌ای در اردبیل
مدیر شعب بانک کشاورزی اردبیل خبر داد

پرداخت تسهیلات برای ۳۵۰ هکتار مجتمع گلخانه‌ای در اردبیل

اردبیل - نوری، مدیر شعب بانک کشاورزی اردبیل گفت: این بانک امسال برای بیش از ۳۵۰ هکتار طرح توسعه‌ای گلخانه تسهیلات بانکی پرداخت می‌کند.

رضا نوری در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: طی سال گذشته بیش از یک هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای سرمایه‌گذاران شهرک‌های گلخانه‌ای به مساحت ۵۱ هکتار پرداخت شد.

وی اظهار کرد: در سال جاری نیز در راستای حمایت از طرح های گلخانه ای، برای ۳۵۰ هکتار طرح، تسهیلاتی به‌صورت شناور پرداخت می شود.

مدیر شعب بانک کشاورزی اردبیل با اشاره به تصویب ۱۹ طرح گلخانه ای از سوی کارشناسان، برای دریافت تسهیلات گفت: بر اساس بررسی های انجام شده  ۳۱۰ میلیارد تومان به صاحبان این طرح‌ها تسهیلات پرداخت خواهد شد.

نوری به پرداخت نشدن تسهیلات یارانه دار اشاره کرد و افزود: بر اساس مصوبه جدید بانک کشاورزی قرار شد تا منابع تسهیلاتی به‌صورت تلفیقی با ۲ درصد سود بیشتر، به صاحبان طرح ها پرداخت شود.

وی با اشاره به سفر وزیر جهاد کشاورزی و مدیرعامل بانک کشاورزی به اردبیل اظهار کرد: در این سفر قول مساعد بر حمایت از سرمایه گذاران طرح های گلخانه ای و تامین تسهیلات مورد نیاز آنها داده شد.

مدیر شعب بانک کشاورزی اردبیل تصریح کرد: بر همین اساس بانک کشاورزی آمادگی کامل برای تامین منابع مورد نیاز را دارد و تاخیری در پرداخت تسهیلات نخواهیم داشت.

کد خبر: ۲۷٬۹۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha