۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۵
۱۳۰۰ طرح اشتغال روستایی کمیته امداد سمنان به بانک‌های عامل معرفی شدند
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان:

۱۳۰۰ طرح اشتغال روستایی کمیته امداد سمنان به بانک‌های عامل معرفی شدند

سمنان - معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) سمنان گفت: از ابتدای سال تا کنون یک هزار و ۲۹۹ مورد از طرح‌های اشتغال روستایی این نهاد، به بانک‌ها برای ارائه تسهیلات ارسال‌شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، علیرضا خدابنده  عصر شنبه در نشستی با حضور اصحاب رسانه درباره اقدامات کمیته امداد استان سمنان در زمینه اشتغال‌زایی به خصوص اشتغال روستایی و خانگی، بیان کرد: تا کنون در سطح استان دو هزار و ۷۵۸ نفر در طرح اشتغال روستایی کمیته امداد ثبت نام کردند تا تسهیلاتی به میزان ۱۳۳ میلیارد ریال را دریافت کنند.

وی افزود: از این تعداد طرح در مجموع یک هزار و ۲۹۹ مورد به بانک‌ها برای ارائه تسهیلات اشتغال‌زایی ارسال‌شده که دریافت این وام‌ها می‌تواند اشتغال خوبی را در سطح استان ایجاد کند.

ارائه ۲۲۵ میلیارد ریال تسهیلات در استان سمنان

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان، بیان کرد: طرح‌های اشتغال‌زایی و ارائه تسهیلات لازم به مددجویان علاوه بر مهاجرت معکوس به روستاها سبب ایجاد رونق اقتصادی و اشتغال در این مناطق می‌شود.

خدابنده در پاسخ به سوالی با موضوع تسهیلات بانکی اشتغال زایی و با بیان اینکه خوشبختانه در سال های اخیر، روند پرداخت تسهیلات در کمیته امداد سمنان مطلوب بوده است، گفت: هدف کمیته امداد توانمند سازی افراد تحت پوشش است.

وی افزود: تا امروز، ۲۲۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال تسهیلات اشتغال روستایی به مددجویان تحت پوشش این نهاد پرداخت‌ شده است.

کد خبر: ۲٬۷۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha