۱۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۷
مخزن گل حفاری در مناطق نفت خیز جنوب ساخته شد
مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب:

مخزن گل حفاری در مناطق نفت خیز جنوب ساخته شد

اهواز- مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب گفت: مخزن گل حفاری دکل‌های تعمیراتی در این شرکت ساخته شد.

به گزارش خبرنگار بازار به نقل از شرکت ملی مناطق نفت خیر جنوب، احمد محمدی اظهار کرد: این مخزن با استفاده از امکانات ساخت مخزن گل حفاری در مناطق نفت خیز جنوبو تجهیزات مازاد مناطق نفت خیز جنوب توسط کارکنان این شرکت ساخته شده است.

افزود: هزینه ساخت این مخزن توسط شرکت‌های مخزن ساز با توجه به تجهیزات آن و لوازم جانبی مربوطه، ۱۸ میلیارد ریال برآورد شده است.

مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب عنوان کرد: تمامی آهن آلات این مخزن شامل آهن آلات شاسی کف مخزن، دیوارهای بدنه و ستون‌های مقاوم کننده آن به صورت کاملاً نو از باقیمانده پروژه‌های تکمیل شده، تامین شد و دیگر تجهیزات جانبی آن شامل دستگاه‌های میکسر، شیرهای پروانه‌ای و اتصالات لازم از انبار قطعات موجود استفاده شد.

محمدی ادامه داد: با به‌کارگیری به موقع این منابع و تکیه بر انگیزه‌های جهادی کارکنان مدیریت تعمیر، تکمیل و خدمات فنی چاه‌ها با صرف حداقل هزینه، یکی از مهمترین مخازن گل حفاری با گنجایش حجم ۴۰۰ بشکه که جهت ادامه عملیات دکل‌های تعمیراتی حیاتی می‌باشد ساخته و عملیاتی شد.

وی کیفیت بالا و فراتر از استانداردهای معمول در ساخت این مخزن را یکی از ویژگی‌های آن و گامی دیگر در جهت خودکفایی و در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر جهش تولید و حفظ توان تولید مناطق نفت خیز جنوب  عنوان کرد.

کد خبر: ۲۷٬۹۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha