۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۴
وزارت صمت مانع ورود ۱۰۰۰ دستگاه ماشین آلات راهداری؛ خرید ۲۰۰ دستگاه از «هپکو»
رییس سازمان راهداری اعلام کرد

وزارت صمت مانع ورود ۱۰۰۰ دستگاه ماشین آلات راهداری؛ خرید ۲۰۰ دستگاه از «هپکو»

امانی، رییس سازمان راهداری با بیان اینکه برخی مشکلات اداری در وزارت صمت باعث شد تا ورود ۱۰۰۰ دستگاه ماشین آلات راهداری با مشکل مواجه شود گفت: از هپکو ۲۰۰ دستگاه ماشین آلات خریداری شد.

بازار؛ گروه راه و مسکن: داریوش امانی در آیین سراسری آغاز پویش «چشم به راهیم» با تاکید بر اینکه برخی مشکلات اداری در وزارت صمت باعث شد تا ورود ۱۰۰۰ دستگاه ماشین آلات راهداری با مشکل مواجه شود ادامه داد: ثبت سفارش ۱۰۰۰ دستگاه ماشین آلات راهداری انجام شد و تمام تلاش ما این بود که تا قبل از پایان سال ماشین آلات راهداری وارد کشور شود اما به دلیل مشکلات اداری در وزارت صنعت، معدن و تجارت این برنامه متاسفانه عملی نشد.

ثبت سفارش ۱۰۰۰ دستگاه ماشین آلات راهداری انجام شد اما به دلیل مشکلات اداری در وزارت صنعت، معدن و تجارت این برنامه متاسفانه عملی نشد

رییس سازمان راهداری افزود: قول می دهیم در ابتدای سال ۱۴۰۳ تعدادی از این ماشین آلات وارد کشور شود و مابقی نیاز را از تولیدکنندگان داخلی تامین کنیم هر چند که در یک قلم از شرکت «هپکو» ۲۰۰ دستگاه ماشین آلات خریداری کردیم.

در ابتدای سال ۱۴۰۳ تعدادی از این ماشین آلات وارد کشور شود و مابقی نیاز را از تولیدکنندگان داخلی تامین کنیم هر چند که در یک قلم از شرکت «هپکو» ۲۰۰ دستگاه ماشین آلات خریداری کردیم

امانی در این آیین با بیان این پویش با بهار قرآن همزمان شده است و امسال با توجه به تجربیات دو سال گذشته سعی شد به صورت متحد الشکل در استان ها با تاکید بر محتوا و کیفیت نه بر تعداد با هدف اثرگذاری بیشتر اجرا شود خاطر نشان کرد: پویش چشم به راهیم در تمامی محورهای پر تردد کشور از امروز تا ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ اجرا می شود و اقدامات بسیار خوبی در خصوص اطلاع رسانی به مردم انجام شده است.

حدود ۳۴ هزار میلیارد تومان درآمد سازمان راهداری در سال ۱۴۰۲ بود که ۳۹ هزار میلیارد تومان ابلاغی داشتیم اما نزدیک به ۳۰ هزار میلیارد تومان تخصیص یافته است

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره مسائل مالی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: حدود ۳۴ هزار میلیارد تومان درآمد سازمان راهداری در سال ۱۴۰۲ بود که ۳۹ هزار میلیارد تومان ابلاغی داشتیم اما نزدیک به ۳۰ هزار میلیارد تومان تخصیص یافته است.

وی با یادآوری اینکه در آمد سازمان راهداری تا پیش از شروع دوره ریاست خود ۵ همت با تخصیص بیش از ۳ همت بود گفت: درآمدها امسال ۷ برابر شده است. از طرفی در رتبه بندی بهره وری کشوری، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در رتبه دوم قرار دارد.

امانی اظهار داشت: باید وضعیت این روزهای سازمان راهداری را وضعیت مالی سازمان را به «شعب ابی طالب» تشبیه کنم چرا که الان ۱۸۰۰ میلیارد تومان تخصیص روی میز داریم که البته برای آن پولی نداریم.

۷۲۵ نقطه پر تصادف در راه‌های کشور تا کنون برطرف شده اند و این آمار در ۱۰ سال گذشته بی نظیر است

امانی یادآور شد: ۷۲۵ نقطه پر تصادف در راه‌های کشور تا کنون برطرف شده اند و این آمار در ۱۰ سال گذشته بی نظیر است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه راه روستایی گفت: تعهد سازمان راهداری در زمینه احداث راه های روستایی۳ هزار کیلومتر بود و طبق آمار واصله تا دیروز ۳ هزار و ۸۰ کیلومتر احداث شده است. همچنین ۶۶۰۰ کیلومتر عملیات روکش آسفالت در راه های روستایی انجام شده است.

رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از راه اندازی بیسیم یکپارچه دیجیتال مخصوص سازمان در ۶ ماه اول سال ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: سعی کرده ایم به محتوا، کیفیت و اثربخشی پویش توجه کنیم. در تمام محورهای پرتردد کشور پویش چشم به راهیم اجرا می شود.

کد خبر: ۲۷۸٬۹۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha