۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۰
وزیر صمت بازار خودرو را رها کرده است
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

وزیر صمت بازار خودرو را رها کرده است

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: وزیر صمت موضوع خودرو را رها کرده و به دست قضا و قدر سپرده است.

به گزارش بازار، روح الله ایزدخواه، درباره گلایه‌مندی‌های مردم درباره بدعهدی خودروسازان در تحویل خودروهای پیش فروش شده، گفت: عملکرد وزیر صمت درباره قیمت، تولید، واردات، تحویل خودرو و... بسیار منفی بوده و ایشان نتوانسته از ظرفیت‌های قانونی که ما در مجلس از جمله ورادات ایجاد کردیم، به درستی استفاده کند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با طرح این پرسش که در حال حاضر که بازار خودرو در ماه‌های پایانی سال ملتهب شده، وزیر صمت چه اولویتی دارد؟ ادامه داد: خودروسازان دولتی و خصوصی وعده‌های بسیاری برای تحویل خودرو داده‌اند اما در تحویل بدعهدی می‌کنند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با انتقاد از افزایش قیمت بی‌منطق خودرو، اضافه کرد: در حال حاضر در بازار خودرو قیمت‌سازی‌هایی توسط تعدادی از نمایشگاه‌داران انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: آقای علی آبادی موضوع خودرو را رها کرده و به دست قضا و قدر سپرده است و ما اعمال مدیریتی در حوزه خودرو نمی‌بینیم، به نظر می‌رسد بیشتر زمان وی در جلسات و سفرهای خارجی هدر می‌رود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه وزیر صمت نباید در حوزه خودرو منفعل باشد، افزود: اگر مدیران وزارت صمت در بخش خودرو ناکارآمد هستند، باید تغییراتی اعمال کند ما نظری روی شخص خاصی نداریم اما اگر این افراد توانایی ندارند وزیر صمت از ظرفیت افراد توانمند استفاده کند.

کد خبر: ۲۷۸٬۹۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha