۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰
افزایش پروازها به همراه کیفیت خدمات در نوروز ۱۴۰۳ اولویت دارد
مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران:

افزایش پروازها به همراه کیفیت خدمات در نوروز ۱۴۰۳ اولویت دارد

مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه میزبانی شایسته از مسافران فرصت مناسبی برای ارائه خدمات برتر در سفرهای نوروزی است، گفت: افزایش پروازها به همراه کیفیت خدمات اولویت دارد.

به گزارش بازار، چهارمین جلسه ستاد نوروزی این ایرلاین ملی در اسفند سال ۱۴۰۲ با حضور معاونین و مدیران کل برگزار شد و موضوعات مختلفی از جمله اقدامات عملیاتی برای پروازهای نوروزی مورد بررسی قرار گرفت.

در ابتدا فرزادی پور مدیر عامل هما به همزمانی پروازهای نوروزی با ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: در این ایام لازم است قسمت‌های عملیاتی در هماهنگی و مشارکت، برنامه‌ریزی مناسب و اتخاذ راهکارهای ویژه در جهت انجام پروازهای نوروزی ۱۴۰۳ اهتمام ویژه داشته‌باشند.

فرزادی پور افزود: میزبانی شایسته از مسافران فرصت مناسبی برای ارائه خدمات برتر خواهد بود.

وی ضمن تأکید بر به‌کارگیری همه ظرفیت‌های قسمت‌های مختلف برای تسهیل سفرهای نوروزی گفت: افزایش پروازها به‌همراه کیفیت خدمات اولویت دارد.

مدیر عامل هما با اشاره بر اهمیت پروازهای نوروزی گفت: پروازهای نوروز نیز مانند سایر عملیات حج و اربعین برای «هما» اهمیت دارد، بنابراین ارائه خدمات مناسب و شایسته به مسافران و اطلاع‌رسانی به‌موقع در مواقع ضروری در این ایام بسیار مهم است.

شایان‌ذکر است، قسمت‌های عملیات، مهندسی و تعمیرات، خدمات فرودگاهی، کیترینگ در ابتدای جلسه از اقدامات انجام شده مجموعه در جهت آمادگی انجام پروازهای نوروزی مطالبی را عنوان کردند.

کد خبر: ۲۷۸٬۴۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha