۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۸
عدم استقبال از اجناس با کیفیت در نمایشگاه های بهاره | گرایش مردم به اجناس بی کیفیت و ارزان
کارشناس اتحادیه خواربار و لبنیات گرگان انتقاد کرد؛

عدم استقبال از اجناس با کیفیت در نمایشگاه های بهاره | گرایش مردم به اجناس بی کیفیت و ارزان

گرگان- روحانی، کارشناس اتحادیه خواربار و لبنیات گرگان گفت: با توجه به اینکه انتظار مردم از فروشگاه بهاره تهیه اجناس با قیمت پایین است، فروشگاه های دارای برند کمتر از این نمایشگاه ها استقبال می کنند.

امید روحانی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: امسال نمایشگاه بهاره مکان و فضای خوبی برای عرضه محصولات نداشت به همین دلیل با استقبال کمتری مواجه بود.

کارشناس اتحادیه خواربار و لبنیات افزود: مشکل دیگری که در خصوص نمایشگاه های بهاره وجود دارد این است که مردم انتظار دارند در این نمایشگاه ها بتوانند اجناس با قیمت پایین تر خریداری کنند.

وی ادامه داد: یک مغازه دار با هزینه های بالا نمی تواند محصول خود را در نمایشگاه با قیمت پایین عرضه کند، از طرفی اگر هم این کار را نکند امکان رقابت در نمایشگاه را از دست می دهد.

روحانی تاکید کرد: مغازه دار زمانی می تواند در نمایشگاه ها با سایر غرفه داران رقابت داشته باشد که جنس بی کیفیت عرضه کند.

وی خاطرنشان کرد: فروشندگان دارای برند و اعتبار نمی خواهند با حضور در این نمایشگاه ها به اعتبار خود خدشه وارد کنند.

کارشناس اتحادیه خواربار و لبنیات گرگان با اشاره به افزایش قیمت آجیل در چند سال گذشته گفت: افزایش قیمت سبب شده که سودجویان آجیل های بی کیفیت را با قیمت های بالا عرضه کنند و از آنجایی که تشخیص کیفیت آجیل کار مشکلی است این محصول با قیمت های مختلف در بازار وجود دارد.

وی یادآور شد: در عرضه محصولی مانند آجیل کیفیت بسیار اهمیت دارد و مردم باید آجیل را از مکان های مطمئن خریداری کنند، ضمن اینکه تنوع قیمت این خوراکی به کیفیت های مختلف آن بستگی دارد.

روحانی افزود: گاها برخی فروشندگان در محصولاتی که از سال گذشته فروش نرفته قرص قرار می دهند تا حشره نزند و در شب عید به مردم عرضه می کنند که این قرص های نگهدارنده مشکلات بسیاری را برای سلامتی افراد به وجود خواهد آورد.

تولید کننده آجیل تاکید کرد: باتوجه به این مسائل، تشخیص آجیل با کیفیت و سالم برای مردم و حتی بازرسانی که در این حوزه فعالیت می کنند کار بسیار دشواری است به همین دلیل توصیه می کنیم که مردم آجیل را از فروشگاه های مطمئن خریداری کنند.

کد خبر: ۲۷۸٬۰۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha