۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۵
کمبود ها در بازار گلستان به سرعت جبران می شود
معاون صمت گلستان:

کمبود ها در بازار گلستان به سرعت جبران می شود

گرگان- کرامتی، معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صمت گلستان گفت: در صورت کمبود کالایی به دستگاه های مربوطه گزارش داده می شود تا در اسرع وقت کمبود را در بازار رفع کنند.

جعفر کرامتی در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار کرد: طرح های نظارتی از سوی سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده به سازمان صمت ابلاغ می شوند.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان گلستان افزود: طرح نظارت بر بازار شب عید و ماه مبارک رمضان از ابتدای اسفند ماه آغاز و تا ۲۱ فروردین ماه سال جدید ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه نظارت بر بازار در سال جاری نسبت به گذشته زودتر عملیاتی شده، بیان کرد: همزمان با آغاز جلسات هماهنگی با دستگاه های مربوطه، اتاق اصناف و اتحادیه، بازرسی در سطح بازار نیز همزمان در حال انجام است.

کرامتی ادامه داد: از ابتدای اسفند ماه تا ۱۶ این ماه تیم های نظارت بر بازار در یک شیف صبح فعالیت می کردند اما در حال حاضر در دو شیفت صبح و عصر فعال هستند.

به گفته وی، کم فروشی و عدم ارائه فاکتور از جمله مواردی است که تیم های بازرسی مورد نظارت قرار می دهند و با متخلفین برخوردی جدی و قاطع خواهد شد.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صمت گلستان اضافه کرد: در صورت کمبود کالایی به دستگاه های مربوطه گزارش داده می شود تا در اسرع وقت کمبود را در بازار رفع کنند.

کرامتی خاطرنشان کرد: باتوجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز و ماه مبارک رمضان، برنامه ریزی های لازم برای بازدید از مراکز اقامتی گردشگری، پذیرایی و مراکز عرضه کننده کالا و خدمات در قالب گشت‌های نظارتی تخصصی دستگاه ها و بازرسی های مشترک در حال انجام است.

وی در پایان یادآورشد: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موارد را از طریق سامانه پاسخگویی ۱۲۴ اداره کل صنعت، معدن و تجارت به اطلاع ما برسانند تا همکاران در اسرع وقت نسبت به رسیدگی به تخلفات احتمالی اقدام کنند.

کد خبر: ۲۷۸٬۰۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha